staffan74 Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Grupp Drunken State Låt Let em die (strap on treatment) Genre/grindcore/pop Format MP3 Medlemmar Daniel Antoncic Anders Ekman Thomas Wallin Producent Wiking Remix Chix with dix Länk http://medlem.spray.se/drunkenstate/ (orginallåtar) Här kommer Västerås (SVeriges?) bästa grindcorepopband i en germansk marschvariant disciplinerade i Cubase, Reaktor och Reason. MVh Helmut Let_them_dieMP3.mp3
kallemio Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 riktigt fett! Det enda som jag önskar är att trummorna hade varit närmre, för mer "in your face" känsla!
sixties Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 har lyssnat på låten, bra sång inte för growlig. trummorna ligger för långt bak i mixen borde framträda mer. annars var allt ok. veva D-takt för helvete! 😄
sixties Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 såg precis att det var originalversionen jag laddat ner och lyssnat på, har nu även lyssnat på remixen och den gav inte mig något. den var mest jobbig att lyssna på medan originalet svängde riktigt bra.
staffan74 Postat 17 augusti 2006 Trådstartare Postat 17 augusti 2006 Hallå! Då verkar det som om vi har lyckats, mixen var inte gjord för att låta så extremt som det blev, men vi tycker definitivt att vi lyckas föra in något eget inom industrimusikens hårdrockigaste hörn. ALR
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.