Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vid tiotiden på morgonen på torsdagen beställde jag en sådan här från Komplett.se. Redan igår, fredag, anlänge den, och idag installerade jag den.

enlargedView.jpg

Min spontana reaktion var: YIPPIE! TYST! För tystare blev det.

Även om installationen var lite pillrig och tog en liten stund kan jag inte komma på några särskilda nackdelar. Det enda man får se till är att ha gott om plats bredvid grafikkortet, eftersom kylaren behöver platsen motsvarande nästa PCI-kort.

Förutom att datorn blev tystare blev även mina hårddiskar svalare. Jag har ganska dålig luftgenomströmning i datorn, och mycket utav värmen från GPU:n leds nu ut i rummet utan att först värma upp mina hårddiskar. En helt klart trevlig "bieffekt".

Kan helt klart rekommendera!

Annons
Postat
finns det inget sånt nätt o billigt till cpu'n?

tnn500a02.jpg

😄

Postat
finns det inget sånt nätt o billigt till cpu'n?

tnn500a02.jpg

😄

hrm hrm linus, nätt och billigt var det 🙁

om jag inte ser helt galet är det ett zalman tnn-chassi. Kostar 10000, nätt och billigt... 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.