dede Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Jag saknar en "överkategori" där man kan reflekterara över musikhistoria i olika trådar.'Exempelvis kan jag tänka mig att ventilera sextiotalets pophistoria. Varför hände det just då; Publiken var mer benägen att ta till sig allt. Det var inget skämmigt att ha både TamlaMotown och PinkFloyd i skivsamlingen. Den gemensamma nämnaren var upproret mot femtiotalets värderingar..... Ja ni förstår tanken! 😄
dede Postat 3 februari 2006 Trådstartare Postat 3 februari 2006 Absolut! Jag sknar massor med kategorier att uttrycka mig i. Ge mig en! 😳
Vallhagen Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Det här är en bra idé. Förlag på trådar: 80-talspunk från göteborg Den sista subkulturen Det är bättre nu Raggare Skivdebutanters ålder då och nu Det var bättre förr Violinismens inverkan på popkulturen... ...... tjing Bengan
Dark Of Light Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Det här är en bra idé. Förlag på trådar: 80-talspunk från göteborg Den sista subkulturen Det är bättre nu Raggare Skivdebutanters ålder då och nu Det var bättre förr Violinismens inverkan på popkulturen... ...... tjing Bengan Det heter "raggardjävlar"... 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.