Jump to content
Annons

w00t! många som glor här!

Neko

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Flest samtidigt inloggade var 129 den 20 May 2004, 13:46

och 11.50 ngt var det 54 pers. Kan bara gratulera forumet, adminsen och oss andra att vi har ett så bra och attraktivt forum. Keep up the good work!

🙂

Redigerat av Neko
Dela på andra sajter

Annons

raggar vi upp 5 nya medlemmar är det ju bättre än inga alls 🙂

Kul med lite expose. 😆 Kanske de kollar in andras bidrag nu med? *hoppas*

Dela på andra sajter

hehe.. kan ju hoppas dom kollar in min äkta fyllelåt  😆

Jag kollar gärna.... var, var, var? 🙂

Jag skickade dessutom iväg ett massmail till alla mina vänner o bekanta (typ 100 mottagare) igår med min "Jag är Full", och där hade jag oxå länkar med till det här forumet... o sen finns det väl risk för kedjebrevseffekten. 😄

Även på min hemsida har jag länkar hit från respektive låt till respektive tillhörande tråd... tycker det är det minsta jag kan göra som tack för nyttan jag har av Studios forum. 😛

Dela på andra sajter

hehe.. kan ju hoppas dom kollar in min äkta fyllelåt   😛

Jag kollar gärna.... var, var, var? 🙂

Jag skickade dessutom iväg ett massmail till alla mina vänner o bekanta (typ 100 mottagare) igår med min "Jag är Full", och där hade jag oxå länkar med till det här forumet... o sen finns det väl risk för kedjebrevseffekten. 🙂

Även på min hemsida har jag länkar hit från respektive låt till respektive tillhörande tråd... tycker det är det minsta jag kan göra som tack för nyttan jag har av Studios forum. 😄

ligger under demoinspelningar...titta gärna på hur den spelats in: vi snacka lo-fi

😆

Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Djavligt roligt att de ar ett BRA forum som ar populart. Vad har hant med punkterna. Far fraga sonen nar han kommer hem. 🙂😕

Dela på andra sajter

Kan svara på det. Det är ditt språkfält som har ändrat sig till engelska. Förmodligen står det EN i en liten ruta på din startmeny nere till höger. Klicka där och välj svenska. Borde lösa problemet.

Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)
🙂 Tack så mycket, Neko. Detta visar bara hur otroligt bra denna sajten är!! 😕
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det var så lite så. Råkar ut för det där ofta med min icq... Så jag har vant mig.

[återgår till det ursprungliga ämnet]

Redigerat av Neko
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.