Neko Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 (redigerat) Flest samtidigt inloggade var 129 den 20 May 2004, 13:46 och 11.50 ngt var det 54 pers. Kan bara gratulera forumet, adminsen och oss andra att vi har ett så bra och attraktivt forum. Keep up the good work! 🙂 Redigerat 20 maj 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mossman Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 hehe...beror på att någon postat "jag är full"-låten på buzz.bazooka.se :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2004 (redigerat) rätt troligt i och för sig. Men det är ju bra (?) PR ... 110 pers nu... aaak... Redigerat 20 maj 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patrik Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 123 nu. Nice nice, se om det blir några nyregistreringar tack vare detta också 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2004 raggar vi upp 5 nya medlemmar är det ju bättre än inga alls 🙂 Kul med lite expose. 😆 Kanske de kollar in andras bidrag nu med? *hoppas* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mossman Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 hehe.. kan ju hoppas dom kollar in min äkta fyllelåt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 hehe.. kan ju hoppas dom kollar in min äkta fyllelåt 😆 Jag kollar gärna.... var, var, var? 🙂 Jag skickade dessutom iväg ett massmail till alla mina vänner o bekanta (typ 100 mottagare) igår med min "Jag är Full", och där hade jag oxå länkar med till det här forumet... o sen finns det väl risk för kedjebrevseffekten. 😄 Även på min hemsida har jag länkar hit från respektive låt till respektive tillhörande tråd... tycker det är det minsta jag kan göra som tack för nyttan jag har av Studios forum. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mossman Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 hehe.. kan ju hoppas dom kollar in min äkta fyllelåt 😛 Jag kollar gärna.... var, var, var? 🙂 Jag skickade dessutom iväg ett massmail till alla mina vänner o bekanta (typ 100 mottagare) igår med min "Jag är Full", och där hade jag oxå länkar med till det här forumet... o sen finns det väl risk för kedjebrevseffekten. 🙂 Även på min hemsida har jag länkar hit från respektive låt till respektive tillhörande tråd... tycker det är det minsta jag kan göra som tack för nyttan jag har av Studios forum. 😄 ligger under demoinspelningar...titta gärna på hur den spelats in: vi snacka lo-fi 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2004 Kolla här Rätt så skoj. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 Djavligt roligt att de ar ett BRA forum som ar populart. Vad har hant med punkterna. Far fraga sonen nar han kommer hem. 🙂😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2004 Kan svara på det. Det är ditt språkfält som har ändrat sig till engelska. Förmodligen står det EN i en liten ruta på din startmeny nere till höger. Klicka där och välj svenska. Borde lösa problemet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 🙂 Tack så mycket, Neko. Detta visar bara hur otroligt bra denna sajten är!! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2004 (redigerat) Det var så lite så. Råkar ut för det där ofta med min icq... Så jag har vant mig. [återgår till det ursprungliga ämnet] Redigerat 20 maj 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.