torkel104 Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 (redigerat) # LÅTNAMN: Luring # ARTIST/GRUPP: Jag # GENRE: Vet inte riktigt # LÅTLÄNGD: 1:43 # KOMPOSITÖR: Jag # PRODUCENT: Jag # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 2433KB # STATUS: Experiment Nu är jag tillbaka efter ett litet uppehåll och nu har jag hittat en gammal mick oxå 🙂 ! *varning* för smått rasistisk text, kunde inte komma på nåt bra så det fick bli dåligt ist. Bifogad fil borttagen av moderator. Redigerat 3 februari 2006 av Neko
Emil Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 (redigerat) Det här var nog bland det sämsta jag hört här i ärlighetens namn 🙂 . Det är dåligt ljud, otight, brusigt, dålig sång osv. Allt detta hade kunnat varit förlåtet om den hade varit rolig - men det är den inte, inte ett dugg. Finns ju ingen humor alls i texten enligt mig, låter snarare som om du har hittat på text och melodi medans du sjöng in den. Redigerat 2 februari 2006 av Phobos
Falk Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Ok..nja..svenska MAD..eller en outsider i MF!?..satt o fick småvibbar av "..som en gummiboll studsar jag tillbaks till dig.."..texten är lite väl rasistiskt..hhmm..undrar om Forum godkänner en sån här text!?.
Snow Brigade Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 (redigerat) Texten är väl en smula tveksam om man så säger 😉 Annars tycker jag det var en rätt kul låt. Synd att man inte hör din röst mer. Tyvärr är ju såna här låtar bara kul två-tre gånger. Kjell Höglunds "Man vänjer sig" är ju ett undantag. Men, på det stora hela: kul grej. Lite väl provokativ text. Redigerat 2 februari 2006 av Snow Brigade
Hellpig Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Mållös 😉 ...eller inte. Om texten avspeglar din syn på människor från andra länder är det synd. 🙁
Umemagnus Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 ....kvalifiserad dynga å inte ens kul på första (å sista) lyssningen (men det är min högst personliga åsikt... om det fanns en vommerande smiley hade jag satt dit den...)
Recommended Posts