Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Är 40 årig frilansande lärarvikarie med intresse för ljud & bild.

Bor i en liten kommun 2 mil utanför Västerås, med wife och 2 tonårs barn 13/17.

Läser gärna vetenskapliga skönlitteraturer inom fysik / teknik / kosmologi .. Favorit författare Isac Aasimov mf.

Fritiden ängnar jag mig åt att fiske / natur / familjen / musik & bild.

1:Jag har mycket ideer om grafisk formgivning inom IT miljö.

Mitt intresse av Bild - datagrafik - ljud och rörliga bilder är mycket stort.

2:Är konstnärligt lagd - gör ((eller gjorde i mitt tidigare liv)) egna skiss och layouts eller enklare Gif animationer till hemsidor.... al'a -90talet.

3:Är duktig på frihand - skarpt bildminne och är kreativ att kunna visuallisera nya vägar och lösningar inom form och bild.

4:musiker sedan 27 år mest i min privata hem miljö - har spelat i blandade konstulationer sedan -80 tal - gör mycket egen musik - exprementerar med ljud i all dess former. (( SAYING NO 2 COVER's )) trixar ju mycket med eget. eller ere bara en upprepning av vad man har eventuellt hört tidigare ((hmmm)) nåja, nog om det.

5:Har arbetat mest inom skolan åk 7-9 med Bild/Musik/Svenska/Engelska/No mm och mina mål är att få arbete som bild lärare inom en snar framtid på 65%.

6:Har egna planer att starta (privat) + (hobby) - MusikStudio nästa år 2007 - just för att stimulera unga med musik intresse inom kommunen och omnejd.

mvh: job

Redigerat av job
Annons
Postat

välkommen, jag bor i västerås!! 😄

Postat

*visar runt*

Ja, så här bor vi...

Kom in och slå dig ner! 🙂

Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😄

Postat
... Och rör inte mina öl. 🥰 Hejs å välkommen!!!

((Hum hum)) Dricker ju för f... bara singlevingelmalt Whisky .. skål å stig in i min borg ..

för här bjuds det på äkta vara (ps: ska det vara öl så hoppas jag att det 'e Kilkenny)

""B U R P"" 😉

Postat (redigerat)
... Och rör inte mina öl. 🙂 Hejs å välkommen!!!

((Hum hum)) Dricker ju för f... bara singlevingelmalt Whisky .. skål å stig in i min borg ..

för här bjuds det på äkta vara (ps: ska det vara öl så hoppas jag att det 'e Kilkenny)

""B U R P"" 😉

Faen! En fin smakare till! 😄 Vad kul! Absolut, ta så många öl du vill, har allt singlemalt virre här också. Goda cigarrer och ett par sköna filttofflor!!! (Fast DE rör du inte) 🥰

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Tjena!

Postat
6:Har egna planer att starta (privat) + (hobby) - MusikStudio nästa år 2007 - just för att stimulera unga med musik intresse inom kommunen och omnejd.

Bra initiativ. Välkommen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.