ViktorDenStore Postat 20 maj 2004 Postat 20 maj 2004 Jag har varit och lyssnat på ett par "Canton Plus Media 3" men dom hade fruktansvärt dåliga anslutningar. Sen har jag sett reklamen för "Phonic P8A" & "Phonic P5A" i Studio. 😛 Dom verkar va väldigt fina, men jag funderar på om en 8" bas blir alldelles för stor på mitt 80cm djupa skrivbord... 😆 Kanske ska köpa "P5A" istället.... Men samtidigt tänker jag på att om man köper P8A kan jag använda dom som vanliga högtalare senare när jag flyttar hemifrån... 😳 Eller ska jag strunta i dom jag har nämt och kolla på några andra? OBS. Dom får inte kosta över 4000:- OBS Tack för svar.... Ha det bra /ViktorDenStore
gcs (oregistrerad) Postat 22 maj 2004 Postat 22 maj 2004 Kolla på Behriner´s biampade högtalare B2031A. Dom kostar c:a 4000 spänn och låter mycket bra. Sedan kan man ju komplettera med en subwoofer och då blir det ännu mycket bättre. http://www.behringer.com/B2031A/index.cfm?lang=ENG
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.