Jump to content
Annons

Hur är det med er egentligen?


Egghuvud

Recommended Posts

Annons

L.C. ; ta det lungt nu då. Inget hektiskt festande så att du blir sjuk på riktigt.

Isotone.... äh förresten svårt att säga nåt om ... skit på... 😄

martinm; ibland är jag böjd att hålla med dig, men när kulorna trillar in... då är det ganska okej.

royen; det som är bra med det är att man aldrig blir för gammal för att fortfarande vara en liten pojkvasker emellanåt.

joey; alldeles för mycket rödtjut låter bra. In vino veritas säger man ju. 🙂

Verkar som att det är fler som jag som jobbar för hårt förresten. Arbete är väldigt dubbelt. Ibland så är det kul och givande, men alltför ofta sitter man i menlösa möten, fastnar i administration eller bara har tråkigt och längtar hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Har tappat röst helt och hållet idag, trots att jag inte använt den på tre dygn p.g.a. min förkylning med 1 liter slem och 250 snytningar.

Eller är det JUST p.g.a. att jag inte använt rösten som jag tappat den.

Hittar den nog tids nog.

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Är fortfarande i chock över att CSN vill kräva mig på 18 000 i återbetalning för hela året 2006. Dessutom hade jag dagarna innan betalat en elräkning på 6135:- med moms på ränta, på ränta + moms. Jag bor i en hyrd lägenhet i villa och har haft 2 grannar som krämade på duktigt med långduschar och 25 grader i lägenheten, och för att dom hastigt och lustigt flyttade, och att det var mitt abbonemang, så går dom inte heller att få tag på 😉 bummer !

Mänskligheten är bra ful.........

men.........jag och en arbetskamrat ska boka resa till Dublin i maj. Ryanair flyger direkt här från Gbg, och vi kom undan med 425:- tor biljett. Vi ska bo på lägenhetshotell,bekvämt..... och musiken se´n 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Egghuvud: Nej, jag var aldrig nere i tvättstugan för att ta bort min tvättid för i morse. Det var för kallt för mig. Så torktumlaren har jag inte checkat ännu...

Hoppas ingen blev arg för att 5 timmar var blockerade. Jag hade inget val.

😕

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...