Jump to content
Annons

Hur är det med er egentligen?


Egghuvud

Recommended Posts

Själv har jag lite för mycket att göra på mitt jobb. Har inte orkat lyssna på demos och komma med feed-back på evigheter. Är inne korta perioder under dagen kollar lite trådar, men känner att jag knappast är med i resonamangen.

det börjar bli ljusare på mornarna vilket är underbart.

Har inte varit förkyld detta året och det är väl positivt. 🙂

Hur är det med er? Har ni det bra? är ni lyckliga?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Personligen mår jag väldigt bra just nu, vilket är bra, eftersom jag har en viss tendens att bli påfrestande, patetisk och deppressiv under vinterhalvåret 😄 Men mina vänner står ut med mig ändå 🙂

Har börjat träna, mycket att göra på jobbet, vilket dock just nu bara känns kul så med andra ord är det inte för mycket 🙂 Vi går mot ljusare tider. Och jag har äntligen kommit igång med inspelningen igen och är nöjd med resultatet 😄

Får se om jag vågar lägga upp det sen när jag är klar hehe.. Finns så många som är så mycket duktigare än mig här. Brukar sällan kommentera, men lyssnar en del emellanåt. Men dom som tar sig tiden att lyssna och ge kritik ska ha en eloge för det 🙂 Bra jobbat!

Dark Of Light (motsägelsefullt? 😉 ) , man kan väl aldrig få för mycket av livets goda? :rolleyes: hehe..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovars, jobbar med det jag vill (ljudtekniker och musiker).

Börjat träna c:a 3-4 ggr i veckan.

Ganska nybliven pappa till en underbar dotter.

Sen så trivs jag i min nya lägenhet också :rolleyes:

Så ja, det går ganska bra just nu faktiskt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, inte vet jag...

Det mesta är väl åt helvete. Och nu kommer den där sommaren också, med olidlig värme och ljus så man inte kan sova mitt på dan...? Och inte vann jag på tipset i helgen heller. Som vanligt med andra ord...

Fast man ska inte klaga, igår var 1:a dagen på en vecka jag inte var hård i magen så det var ju bra? Men nu får man säkert diareé på jobbet ikväll istället?

Fast annars är det bara bra, livet leker! :rolleyes:

Redigerat av ztevie
Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, omorganisation på jobbet, en jävla massa navelskådande så inget blir gjort och inga begriper något om vad som är viktigt. Kramp i magen och huvudvärk. Alla bildjävlar krånglar, och det är grått och dystert.

Annars är det toppen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, omorganisation på jobbet,

Brukar vara en källa till mycken irritation 😄

Ztevie; Tänk så här snart är det vinter igen. Sommaren går fort skall du se... 😎

lavrell; Kul det verkar som ditt liv flyter på helt enkelt. Sånna perioder skall man vårda. Plötsligt kommer det någon och bajsar en i knät eller nåt. Njuut. 😎

jonte; vinterdepressioner är du inte ensam om. Ca 20 % av befolkningen har det som ett kliniskt tillstånd. DE allra flesta av oss förbannar våra förfäder som slog sig ner här från första början. Det har ju som sagt blivit lite ljusare på morgonen så det är på rätt väg eller hur?

allansson, Grahn och Dark Of Light ;Tack för svaren. Förkylningar är inte kul. Bakfylla inte heller. Vad är det för folk som är ute och partajar på veckodagarna och vaknar en torsdag med betongkepa? (jag är stolt över er)

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Fortfarand eont i näsan efter att jag blev slagen.

Mkt att göra i plugget men inte så mkt som blir gjort så man har en ständig ångest över sig.

Träffade en brud för typ en vecka sen men råkade nog ge henne fel nummer.

Gjort något konstigt med ett finger också. verkar som någon led ligger fel.

😄😎

Förutom det är det väl bra. Köpt ny stereo och njuter av nya väljud.

Link to comment
Dela på andra sajter

+ Att jag är förbannad på mänskligheten...

Det blir man med jämna mellanrum. Sist jag blev förbannad var när de skulle göra film om den där tyske kanibalen. Inte nog med att folk inte är kloka, sedan skall man slå mynt av det också? kan man inte bara låsa in honom och slänga bort nyckeln?

Trist med tjejen om hon var söt så kanske du träffar henne igen!! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

+ Att jag är förbannad på mänskligheten...

Det blir man med jämna mellanrum. Sist jag blev förbannad var när de skulle göra film om den där tyske kanibalen. Inte nog med att folk inte är kloka, sedan skall man slå mynt av det också? kan man inte bara låsa in honom och slänga bort nyckeln?

Trist med tjejen om hon var söt så kanske du träffar henne igen!! :rolleyes:

Nja inte så stor chans. Träffade henne i västerås. Och jag bor i Uppsala. Ska nog inte tillbaks till västerås å festa på ett bra tag heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

allansson, Grahn och Dark Of Light ;Tack för svaren. Förkylningar är inte kul. Bakfylla inte heller. Vad är det för folk som är ute och partajar på veckodagarna och vaknar en torsdag med betongkepa? (jag är stolt över er)

Många års övning och inga som helst bekymmer över morgondagen 😉😄 ... De kommer imorgon ju...

Ja "bekymmren" i form av små men djävligt otäcka detonationer i skallen... 🥰

Var det inte Arne Anka som sade: "Att tänka efter före man säger eller gör något är som att torka sig i arslet innan man skiter..." 🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Som student kan jag säga att du verkligen inte är ensam Dark of light 😕

🙂 ... Och ryck upp dig nu, det är fredag!! Är det någon faen som slår dig en gång till så säg till mig. 🙂 Pilla på Pazo och skjorta´e´tom! Tom! TOM!!! ... Faen...

Nu fick jag huvudvärk...

Jaha, på´t igen då...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är synd om mej!

Igår körde jag benpress på gymmet. Tog i liiite för mycket när jag körde liiite för tungt.. Så det sa PANG i huvet så fick jag den sjukaste migränen jag varit med om. Den har inte gått över helt än.. Men det är mycket bättre än igår 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Som student kan jag säga att du verkligen inte är ensam Dark of light 😉

😱 ... Och ryck upp dig nu, det är fredag!! Är det någon faen som slår dig en gång till så säg till mig. 😆 Pilla på Pazo och skjorta´e´tom! Tom! TOM!!! ... Faen...

Nu fick jag huvudvärk...

Jaha, på´t igen då...

haha. Idag mår jag fint! Märker inte av näsan så mkt. Och slutade vid 10 😆

Sen är det ju IRL i stockholm ikväll 🙂

BÄRTS BÄRTS BÄRTS!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som student kan jag säga att du verkligen inte är ensam Dark of light 😱

😳 ... Och ryck upp dig nu, det är fredag!! Är det någon faen som slår dig en gång till så säg till mig. 😱 Pilla på Pazo och skjorta´e´tom! Tom! TOM!!! ... Faen...

Nu fick jag huvudvärk...

Jaha, på´t igen då...

haha. Idag mår jag fint! Märker inte av näsan så mkt. Och slutade vid 10 😱

Sen är det ju IRL i stockholm ikväll 😆

BÄRTS BÄRTS BÄRTS!!

Just så ja! 😳 Bärts bärs. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

hur de e me mig va?!?!

Seg, trött, halvdö... typ. Vart ensam på jobbet av 5 pers vanligen och slitit mig igenom en ordertop... Jag är på väg att ramla ihop. HELVETE va skön den här helgen ska bli.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som student kan jag säga att du verkligen inte är ensam Dark of light 😉

🙂 ... Och ryck upp dig nu, det är fredag!! Är det någon faen som slår dig en gång till så säg till mig. 😉 Pilla på Pazo och skjorta´e´tom! Tom! TOM!!! ... Faen...

Nu fick jag huvudvärk...

Jaha, på´t igen då...

haha. Idag mår jag fint! Märker inte av näsan så mkt. Och slutade vid 10 😄

Sen är det ju IRL i stockholm ikväll 😄

BÄRTS BÄRTS BÄRTS!!

Just så ja! 🙂 Bärts bärs. 😄

haha! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag lite för mycket att göra på mitt jobb. Har inte orkat lyssna på demos och komma med feed-back på evigheter. Är inne korta perioder under dagen kollar lite trådar, men känner att jag knappast är med i resonamangen.

det börjar bli ljusare på mornarna vilket är underbart.

Har inte varit förkyld detta året och det är väl positivt. 😄

Hur är det med er? Har ni det bra? är ni lyckliga?

Lite bajsnödig så här efter lunch. Det är härligt, för då rotar jag fram nåt gammalt Studionummer ur högen och bränner ca. 30 min på toa. 🙂 roligare än så blir nog inte arbetsdagen. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är heaven and hell...

Har precis flyttat hemifrån (Royen man nu!) och det är jävligt schysst, men det tär på CSN-pengarna. Ska köpa gymkort men det får alltså vänta till nästa månad.

Slutade röka för en massa månader sen vilket gjort mig immun mot förkylningar.

Stressar upp mig över skolan för en gångs skull. Börjar till och med få fysiska symptom på stressen...

Det börjar bli hög tid att kära ned sig i nån men det verkar inte hända...

Och inte har man tid att pilla med musiken heller (men att skriva inlägg om att man inte har tid hinner man med).

Som sagt, heaven and hell...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...