Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Jag kanske repeterar tråd som redan finns, men jag provade att söka och hittade inget.

Jaja, till det relevanta. Jag har precis skaffat en POD xt. Nu behöver jag en idiotsäker instruktion på hur man installerar den, för så här är det. Poden känner av gitarren, datorn känner av Poden men ljudet uteblir helt. Vad gör jag för fel?

Jag är i desperat behov av hjälp så jag är tacksam för svar!

MVH Fredrik

Annons
Postat

Hur skall du köra ut ljudet? Har du ljud om du kopplar in hörlurar till Poden? Har du insignal i ditt musikinspelningsprogram? Har du installerat all mjukvara från Line 6? (www.line6.com)

Postat (redigerat)

Jag har inga hörlurar som passar till poden, så det kan jag inte svara på. Jag har ingen signal till programmet jag ska spela in på 😱

Edit: Jag har installerat mjukvaran.

Redigerat av LeVau
Postat

hur har du kopplat poden till datorn om dator känner av poden.med ethernet

kabel eller? ifrån ethetnet utgången kommer det ju inget ljud .

du måste ju koppla från ljud utgången till ljud in på datorn.

Postat (redigerat)
Jag har bara tryckt i en USB-kabel från Poden i datorn. Hur går jag vidare?

Hej!

Har du konsulterat manualen i frågan?

MVH-Pluffo... 🙁

Redigerat av Pluffo
Postat

Du måste även, enligt Line 6's hemsida ta hem dom senaste drivrutinerna för din Podxt. Du kan regga dig gratis på deras sida och få tillgång till alla manualer, drivrutiner, FAQ's och deras forum.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.