trancer Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 SKIVA: Perrraz Dansbandsparty 2006 ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Dansband KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2005/2006 FORMAT: mp3:or i en *.rar fil STORLEK: 58.8MB STATUS: Förhandslyssning för forumet! ha ha ha LÅTLÄNK: Perrraz - Dansbandsparty 2006 LOL /Perrra
Hellpig Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Redan en klassiker 😕 Nu är det bara att knyta an till ett produktions/skivbolagen sedan har du biffen ihamn. Klassiskt dansband så som fansen vill ha't! 🙁
hackeman Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Den här ska jag f-n bränna till mina päron. 😕 Men du... dina citat, där är du nog och fingrar i riskzonen faktiskt... Raj raj röj!
trancer Postat 1 februari 2006 Trådstartare Postat 1 februari 2006 Men du... dina citat, där är du nog och fingrar i riskzonen faktiskt... haha.. ja kanske .. hoppas dom ser det och kan ta det ironiskt 😕
DjRymd Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Ojoj vilka goa' bitar! Dig jag älskar nu och dans på lördagsnatt är mina favoriter..
trancer Postat 2 februari 2006 Trådstartare Postat 2 februari 2006 Ojoj vilka goa' bitar! Dig jag älskar nu och dans på lördagsnatt är mina favoriter.. Tackar 🙂
trancer Postat 2 februari 2006 Trådstartare Postat 2 februari 2006 Perra.. Vad du än gör, bli inte grafiker 😕 haha.... meningen med det är ju att det är ironiskt.. ju fulare dessto mer säljer det 🙂
dede Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Definitivt den största talangen inom populärmusiken seda Arne "Rosen" Quicks glansdagar. När kommer du i Caffé arton? 😳
labero Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 detta var jättebra. hur har du spelat in det hät? du kanske kan hjälpa mig med låtskrivandet jag har precis börjat och är inte så bra ännu. kan någon tipsa på en bra sida med tips om låtskrivande? /joe
sixties Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 vill du ha ytterligare inspiration så kolla upp denna skiva: Kvart i två Dansen finns några låtar att lyssna på!! Låtar på skivan som: Mustaschen - Thore Callmars Orkester Your browser does not support the HTML5 audio tag (MP3-format) Häng me på party - Humlor Och Bin Tänk att va lektyrfotograf - Paul Dennis Your browser does not support the HTML5 audio tag (MP3-format) Du blir nog aldrig fröken Sverige - Lennart Grahn Hasta la vista - Schytts Your browser does not support the HTML5 audio tag (MP3-format) Balla singoalla - Paul Paljett Starke Arvid - Ola, Frukt Och Flingor Lita inte på tjejer - Mållbergarna Susanna i badet - Säwes Sidovagnsmotorcykel - Eldorados Limon limonero - Mats Olin Här finns det jobb för vitaminer - Sten Nilsson Na-na-na - Schytts Jasså du man ska bli farsa - Paul Dennis Min jojo - Jigs Mig fångar ingen brud - Ricky Bruch Måndag tisdag - Tommy Ferms Partaj-aj-aj - Nick Borgen & Scandinavians Räkna med hesa Fredrik - Thore Skogman 2003 - Megamix
trancer Postat 5 februari 2006 Trådstartare Postat 5 februari 2006 detta var jättebra. hur har du spelat in det hät? du kanske kan hjälpa mig med låtskrivandet jag har precis börjat och är inte så bra ännu. kan någon tipsa på en bra sida med tips om låtskrivande? /joe Tjaba! jag har spelat in samtliga i min studio , och alla spår all audio.. alla fantastiska körer 😄 allt är bara jag !! Du får förklara lite vad du vill ha hjälp med så kan jag åtminstone försöka 😄 😕
trancer Postat 5 februari 2006 Trådstartare Postat 5 februari 2006 Du har ett gudomligt vibrato =) Ja... man måste ha rätt feeeeling för rätta vibratot.. helst ska ju vibratot gå i TAKT 😕 haha. . Tack så mkt .. vibratot gör det ännu roligare att producera det faktiskt! MEN .. jag har nu ett litet problem .. en polare sände en låt till mig med Torgny Melins. Ta hem denna låten: Torgny Melins - Som en fågel flyger fri Man kan nästan tro att det är JAG som sjunger? och jag lovar o svär, jag har inte hört det förut.. utan vibratot det extrema trodde jag att jag va liiiite mer unik med.. men icke!!!!!!!!!! /Perrra 😄
sixties Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 (redigerat) du kan nog vara intresserad av Johnny Bode: Johnny Bode: till dragspel finns nån låt att lyssna till även där 😕 kolla även: Dans minnen från 60-talet där finns också flera låtar att lyssna till. Redigerat 5 februari 2006 av sixties
trancer Postat 5 februari 2006 Trådstartare Postat 5 februari 2006 du kan nog vara intresserad av Johnny Bode: Johnny Bode: till dragspel finns nån låt att lyssna till även där 😕 kolla även: Dans minnen från 60-talet där finns också flera låtar att lyssna till. hahaha.. vilken jävla forskare du är!!! LOVE IT ! Tack ödmjukast! /Perrra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.