wonderboy Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Ikväll är det IRL i lilla Älvängen. Vid 23-tiden, när fru och barn har somnat, kommer jag att dra loss! Då öppnar jag en pilsner, drar igång macen och lyssnar igenom lite grejjer jag håller på med! Eventuellt börjar jag t o m torrmixa en smula! Tröttnar jag på det så hoppar jag över i Logic och mekar lite med alla nya loopar. Vad tycks? Vill Du vara med? Får Du inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Ikväll är det IRL i lilla Älvängen. Vid 23-tiden, när fru och barn har somnat, kommer jag att dra loss! Då öppnar jag en pilsner, drar igång macen och lyssnar igenom lite grejjer jag håller på med! Eventuellt börjar jag t o m torrmixa en smula! Tröttnar jag på det så hoppar jag över i Logic och mekar lite med alla nya loopar. Vad tycks? Vill Du vara med? Får Du inte! Älvängen känner jag inte till, däremot har jag bott i närheten av Älgvägen. Nära skjuter ingen hare. Inte ens i magen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Ikväll är det IRL i lilla Älvängen. Vid 23-tiden, när fru och barn har somnat, kommer jag att dra loss! Då öppnar jag en pilsner, drar igång macen och lyssnar igenom lite grejjer jag håller på med! Eventuellt börjar jag t o m torrmixa en smula! Tröttnar jag på det så hoppar jag över i Logic och mekar lite med alla nya loopar. Vad tycks? Vill Du vara med? Får Du inte! Verkar som om du redan öppnat en hel del pilsner... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Haha, man kan inte annat än gilla dig, wonderboy! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Pilsner? Mac? Loopar? Jag trodde att du skulle myspysa i fåtöljen med GP i händerna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ostkaka Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Bra jag kommer....tänkte att jag kunde visa dig lite grejer hur man får bra ljud och sånt fast man dricker pilsner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 mmm... pilsner mac och logic. U speak my language! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Får Du inte! Du menar: "DET får du inte!". Meningsuppbyggnaden som den ser ut nu implicerar en fråga. 🙁 Jag har också IRL hemma hos mig. Bara så att dyyy vet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 De enda som påminner om IRL hemma hos mig är de jävla silverfiskarna som kryper omkring på badrumsgolvet 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Får Du inte! Du menar: "DET får du inte!". Meningsuppbyggnaden som den ser ut nu implicerar en fråga. far får får får får får inte får får får lamm ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odel Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Får Du inte! Du menar: "DET får du inte!". Meningsuppbyggnaden som den ser ut nu implicerar en fråga. far får får får får får inte får får får lamm ? Haha, man kan inte annat än gilla dig, Hackeman! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Får Du inte! Du menar: "DET får du inte!". Meningsuppbyggnaden som den ser ut nu implicerar en fråga. far får får får får får inte får får får lamm ? Haha, man kan inte annat än gilla dig, Hackeman! 🙁 Tror inte att Seka håller med dig! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 2 februari 2006 Dela Postat 2 februari 2006 Det var länge sen jag var IRL. Det är så jävla jobbigt att behöva släpa runt laptoppen för att chatta med nån man stöter på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr Arthur Krause Postat 2 februari 2006 Dela Postat 2 februari 2006 Jag har spelat på pizzan i Älvängen i ungdomens glada dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 3 februari 2006 Dela Postat 3 februari 2006 (redigerat) far får får får får får inte får får får lamm Får får får? Nej! Tacka får lamm! Får lamm tacka bagge? Nej! Bagge får betäcka tacka! 😉 Bagge tackar tacka. Slutresultat = lamm! 🙂 In Real Life... 😉 Redigerat 3 februari 2006 av slaptap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 februari 2006 Dela Postat 3 februari 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elton Postat 3 februari 2006 Dela Postat 3 februari 2006 disskuteras dödsmetal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 februari 2006 Dela Postat 3 februari 2006 far får får får får får inte får får får lamm Får får får? Nej! Tacka får lamm! Får lamm tacka bagge? Nej! Bagge får betäcka tacka! 🙂 Bagge tackar tacka. Slutresultat = lamm! 🙂 In Real Life... 😕 Hehe... Annars ska det vara så här med rätt <vadheterdetnu> på rätt ställe: -"Far, får får får?" -"Får får inte får, får får lamm". Höhö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 3 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2006 Jag har spelat på pizzan i Älvängen i ungdomens glada dagar. 😱 Jag med! Flera gånger, tyvärr! De har/ hade ingen scen så vi stod direkt på det minimala dansgolvet och spelade. Oj, vad roligt och spännande det var varje gång jag skulle fram och sjunga min tredjestämma! Folk kom ju åt mitt mickstativ med allehanda kroppsdelar när de "dansade". En gång fick jag både blåmärke på kindbenet, utslagen tandbit och näsblod på en och samma spelning. BETA 58:an klarade sig dock finfint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stolle Postat 3 februari 2006 Dela Postat 3 februari 2006 Jag får väll ansluta den allt växande massan som spelat på pizzeria i Älvängen. Vi kan snart starta ett eget forum. Älvängen... det är där det händer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vertigo Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 (redigerat) Hehe... Annars ska det vara så här med rätt <vadheterdetnu> på rätt ställe: -"Far, får får får?" -"Får får inte får, får får lamm". Höhö. Sådär snackar väl ingen längre idag! Här har vi en mer up-to-date version: -"Far, får får får? For real?" -"Får får inte får, får får lamm. For fucks sake!". 😱 Redigerat 4 februari 2006 av vertigo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 far får jag packa pappas kapsäck, med får? och lamm? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr Arthur Krause Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 Jag har spelat på pizzan i Älvängen i ungdomens glada dagar. 😄 Jag med! Flera gånger, tyvärr! De har/ hade ingen scen så vi stod direkt på det minimala dansgolvet och spelade. Oj, vad roligt och spännande det var varje gång jag skulle fram och sjunga min tredjestämma! Folk kom ju åt mitt mickstativ med allehanda kroppsdelar när de "dansade". En gång fick jag både blåmärke på kindbenet, utslagen tandbit och näsblod på en och samma spelning. BETA 58:an klarade sig dock finfint! Vårt gig slutade med gängslagsmål, krossade flaskor och knivhot...känner igen det där med diverse kroppsdelar ur publiken som tafsade på min synt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.