spaceman Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet då´raaaa... 🙂
Cloudsurfer Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet då´raaaa... 🙂 Haha bilden påminner mig på ett konstigt sätt om låten jag lyssnade på nyss KoRn's 'Twisten Transistor'
Mats Stålbröst Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Underbart namn också... Leopold von Knobelsdorff. 🙂 /Mats
AndyPandy Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Och det är också något speciellt med tyska. Får varje enkel mening att verka viktig!
spaceman Postat 31 januari 2006 Trådstartare Postat 31 januari 2006 Det är faktiskt ett vykort jag fick av brollan för flera år sedan...Här är ett riktigt kultgäng, också på vykort...Allvarliga herrar, inget j-a jammande här inte... 🙂
spaceman Postat 31 januari 2006 Trådstartare Postat 31 januari 2006 Här kommer lite riktiga idolbilder... 😆 Den här skivan verkar vara uppåt värre...
auto mode Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 HA HA .Lill Arnes ser mer ut som däckbytare i Ferrari teamet än ett band
Mats Stålbröst Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Det är faktiskt ett vykort jag fick av brollan för flera år sedan...Här är ettriktigt kultgäng, också på vykort...Allvarliga herrar, inget j-a jammande här inte... 😆 Shit! De har drabbats av fläcktyfus hela gänget. 😉 /Mats
Gote Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Och det är också något speciellt med tyska. Får varje enkel mening att verka viktig! Och deras titlar sen! Toningenjör! Sug på den... 😆
S2L Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Balalajkan är alltså ett ryskt (trekantigt) stränginstrument. Det finns ganska många liknande band, se själva 😆
Hellpig Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Lill Arnes Tydligen lever och frodas Lill Arnes fortfarande... de spelar den 16:e decemberenligt ovanstående länk .)
Katla (oregistrerad) Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Träslöjdslärarlooken kan få vilken flicka som helst på fall! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.