Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag är ny medlem här. Igår såg jag en tråd om ett program som gjorde att ljudet i ens mikrofon blev bättre trots att man hade en dålig mic. Nu hittar jag inte tråden igen så jag undrar om nån kan hjälpa mig och ge mig länken?

Annons
Postat

vet inte vilken du menar men det brukar hjälpa med exciter eller liknande om det låter dovt o luddigt.

Postat
vet inte vilken du menar men det brukar hjälpa med exciter eller liknande om det låter dovt o luddigt.

Jag har för mig att det var ett program.

Postat
Har du nåt tips på en sådan som du nämnde i mjukvaruutförande?

jag har bara testat den som finns i Logic pro 7.

Postat

Du kanske tänker på Antares Mic Modeler? Den har en stor databas av olika mickar. Man väljer vilken mic man har och vilken man vill att den ska låta som... Jag har faktiskt själv inte provat den och har väl i ärlighetens namn svårt att tro att den skulle få vilken sketmic som helst att låta som en hel ljuvlighet - men jag har för mig att den fått rätt bra betyg i tester.

Postat
Du kanske tänker på Antares Mic Modeler? Den har en stor databas av olika mickar. Man väljer vilken mic man har och vilken man vill att den ska låta som... Jag har faktiskt själv inte provat den och har väl i ärlighetens namn svårt att tro att den skulle få vilken sketmic som helst att låta som en hel ljuvlighet - men jag har för mig att den fått rätt bra betyg i tester.

Ja den var det nog jag sökte 🙂 Tack!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.