Dark Of Light Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Tänk att det finns taxichaufförer med omdöme.. :blink:Grattis
Linus Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Det mest pinasamma är att den inte kom bort på jobbet utan jag glömde den tydligen i taxin pväg hem (jag hade druckit några öl 😱 ) hahaha! Och då lär vi oss läxan? 🙂
Stolle Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Hahaha Lavrell ditt fyllo! 🙂 Gott att det löste sig så bra.
nurfen Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Hahaha, det bästa var ju att du var tvärsäker på att den var snodd! En öl för mycket.. Kul att det ordnade sej!
Gote Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Grattis Lavrell! 😄 Jag lämnade elgitarren på hatthyllan på tåget en gång. Den hamnade som tur var på hittegodsavdelningen. Bara att åka och plocka ut; SJ: Vi tar en agift om värdet av det förkomna överstiger 400:-. Vad är den här värd? Gote: Nja, eh, jo, alltså, den är rätt gammal och så. Jag tror inte den är värd mer än några hundra...
mornel Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Grattis Lavrell! 😄 Jag lämnade elgitarren på hatthyllan på tåget en gång. Den hamnade som tur var på hittegodsavdelningen. Bara att åka och plocka ut; SJ: Vi tar en agift om värdet av det förkomna överstiger 400:-. Vad är den här värd? Gote: Nja, eh, jo, alltså, den är rätt gammal och så. Jag tror inte den är värd mer än några hundra... Rotflmaowepwbs
lavrell Postat 2 februari 2006 Trådstartare Postat 2 februari 2006 Vad har du för modell på din Takamine? EF341SC @ resten: haha! Ja nog har man lärt sig en läxa. "Lämna alltid kvar gitarren på jobbet om man har en personalfest till klockan 5 på morgonen med en massa öl inblandat" 😄🙂😉
karl Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Grattis...men se nu till att du har en schysst instrumentförsäkring 😄🙂
Fredster Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Vad har du för modell på din Takamine? EF341SC @ resten: haha! Ja nog har man lärt sig en läxa. "Lämna alltid kvar gitarren på jobbet om man har en personalfest till klockan 5 på morgonen med en massa öl inblandat" 😄 🙂🙂😆 Den e helt okej faktiskt. Tycker att den är lite "hård" i ljudet dock. Skönt att den kom tillbaka!!
Hellpig Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Bara att säga grattis! 🙂 Men visst vore chaffisen värd ett par hundralappar i hittelön för sin ärlighet? Ta'l lugnt med ölandet i fortsättningen! 😄
allansson Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 måste vart en jävla skön känsla du fick när att du lagt på luren... kul att det löste sig... 😄
Fredster Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 fruktansvärt orutinerat Fruktansvärt onödigt inlägg
Dj_Sound Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 hmmm det var inte så att du hade ont om pengar och ville ha ut försäkringen för att du själv hade stulit gittaren? 😱
Micke H Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 hmmm det var inte så att du hade ont om pengar och ville ha ut försäkringen för att du själv hade stulit gittaren? 😄 I think you are onto something! 😱
lavrell Postat 3 februari 2006 Trådstartare Postat 3 februari 2006 hmmm det var inte så att du hade ont om pengar och ville ha ut försäkringen för att du själv hade stulit gittaren? 😱 haha, det hade ju varit jäkligt fult. Visserligen behöver jag pengar men inte på det sättet. Då jobbar jag hellre ihop dom 😄
Pluffo Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 fruktansvärt orutinerat Fruktansvärt onödigt inlägg Men det är ju sant 😱
Fredster Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 fruktansvärt orutinerat Fruktansvärt onödigt inlägg Men det är ju sant 😳 Allt som är sant behöver inte sägas.....ibland är det bara onödigt
Arnesson Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Den har kommit tillbaka!!! 🙂 Det mest pinasamma är att den inte kom bort på jobbet utan jag glömde den tydligen i taxin pväg hem (jag hade druckit några öl 😄 ) hahaha! Så taxichauffören ringde mig idag så jag hämtade den hos honom 😄 Nu kan jag äntligen sova igen 😄 HAHAHA är man lite larvigt dum så är man.. =P men mycket nöje att läsa att ärliga människor faktist finns i vårt annars så kalla och hårt sargade samhälle.. (kanske lite överdrift men det lät ju fint) Hoppas du gav taxikillen gött med dricks..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.