Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag Àr nybörjare och har ingen direkt utrustning mer Àn ett klaviatur och nÄgra gitarrer. Inget mer, men det kommer vÀl att bli mer snart, mixer mm. Jag hoppas kunna lÀra mig lite hÀr iaf. Finns mycket matnyttigt tycker jag.

Speciellt kul Àr det att lyssna pÄ allas demoinspelningar.

Ha det bra!

Annons
Postat

VĂ€lkommen till ett trevligt forum fullt av "ratt-skruvande" tokar. Hoppas att du kommer att trivas! 🙂

Postat
Jag Àr nybörjare och har ingen direkt utrustning mer Àn ett klaviatur och nÄgra gitarrer. Inget mer, men det kommer vÀl att bli mer snart, mixer mm.

VĂ€lkommen hit, vi vill alla, alltid ha mera grejor!!! Jag vill bli begravd som en gammal stenĂ„lderskrigare, i en baslĂ„da med guran till höger, ett keyboard till vĂ€nster, ett puffskydd för munnen och ett par trumstockar i nĂ€sborrarna! 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.