Mossman Postat 19 maj 2004 Postat 19 maj 2004 Jag är nybörjare och har ingen direkt utrustning mer än ett klaviatur och några gitarrer. Inget mer, men det kommer väl att bli mer snart, mixer mm. Jag hoppas kunna lära mig lite här iaf. Finns mycket matnyttigt tycker jag. Speciellt kul är det att lyssna på allas demoinspelningar. Ha det bra!
patrik Postat 19 maj 2004 Postat 19 maj 2004 Välkommen till ett trevligt forum fullt av "ratt-skruvande" tokar. Hoppas att du kommer att trivas! 🙂
hammagrella Postat 22 maj 2004 Postat 22 maj 2004 Jag är nybörjare och har ingen direkt utrustning mer än ett klaviatur och några gitarrer. Inget mer, men det kommer väl att bli mer snart, mixer mm. Välkommen hit, vi vill alla, alltid ha mera grejor!!! Jag vill bli begravd som en gammal stenålderskrigare, i en baslåda med guran till höger, ett keyboard till vänster, ett puffskydd för munnen och ett par trumstockar i näsborrarna! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.