Jump to content
Annons

Betyg  

6 röster

1. 1. Betyg

• 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      1
    • 4
      0
    • 5
      3

Recommended Posts

Annons
rebstar (oregistrerad)
Postat
Jafan.

Ni har nog rätt.

Jag blev aldrig särskilt vass som rappare.

Lägger med en länk så ni kan höra hur jag låter nuförtiden.

& jag vet att jag är gammal.

Om du bara har rappat i 6 månader så kommer du bli riktigt grym Emilio, inget snack om det. Men tagga ner din ghetto-amerikanska & maffiarimmen lite så kommer du höras där du vill!

Förresten, var bor du? kanske kan koma till min studio & få ordning på acten?

Obs; detta inlägg är helt befriat från ironi.

Var kommer du ifrån Danny? I can't pin-point your accent hehe. Btw måste säga att feedbacken du gav nyss är mycket mer konstruktiv - nu vet han vad han borde förbättra till framtiden. Jag kände tvungen att hoppa in och försvara honom eftersom det kändes som du klankade ner på honom än ge riktig feedback. Anyway, både jag och Emilio bor i Malmö.

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Jafan.

Ni har nog rätt.

Jag blev aldrig särskilt vass som rappare.

Lägger med en länk så ni kan höra hur jag låter nuförtiden.

& jag vet att jag är gammal.

Om du bara har rappat i 6 månader så kommer du bli riktigt grym Emilio, inget snack om det. Men tagga ner din ghetto-amerikanska & maffiarimmen lite så kommer du höras där du vill!

Förresten, var bor du? kanske kan koma till min studio & få ordning på acten?

Obs; detta inlägg är helt befriat från ironi.

Var kommer du ifrån Danny? I can't pin-point your accent hehe. Btw måste säga att feedbacken du gav nyss är mycket mer konstruktiv - nu vet han vad han borde förbättra till framtiden. Jag kände tvungen att hoppa in och försvara honom eftersom det kändes som du klankade ner på honom än ge riktig feedback. Anyway, både jag och Emilio bor i Malmö.

Ey.

Jag bor också i Malmö.

Ni är välkomna till min studio på Gamla Väster närsomhelst.

Drop me a PM.

Postat

1. tycker jag att beater är ok, men inte mer, tycker att trummorna kunde låta lite bättre, låter för midi, förstår du? men annars bra samples...

2. rappen, jag måste tyvärr hålla med danny cort, engelskan kunde vara lite bättre. när du går upp till hooken kunde de låta lite annorlunda...det bara känsks inte som en hook, får att det låter samma som versen...

om du har rappad i 6 mån så måste du vara redo för kritik. vad ger det dig om alla säger att det låter jätter tight? du måste ju alltig utvecklas mera, aldrig stanna!!! blir inte sur för att nån tycker inte som du gör.

öva öva öva, jobba jobba jobba!!!

men ger inte upp!

yo

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Kan inget om hiphop.

Så vad fan skriver du i den här tråden för då?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.