hakse Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Efter en längre tids uppehåll (typ 10 år ;-) ) började det rycka för mycket i musiknerven igen. Det är så himla kul med alla möjligheter som datorn ger med inspelningsprogram och alla mjukvarusyntar och -effekter. Tänk om man hade haft dessa möjligheter i början av 80-talet när man harvade med rullbandspelare, "sound-on-sound", etc. Jag har lagt upp en låt under demoinspelningar. Kommentera gärna.
Linus Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 *visar runt* Ja, så här bor vi... Kom in och slå dig ner! 😄 Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😆
osiris Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 ...och det här är då osiris *pekar* "Hej, välkommen hit!"
Danabacken Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Efter en längre tids uppehåll (typ 10 år ;-) ) började det rycka för mycket i musiknerven igen. Tog det så lång tid? 😆😄 För mig tar det kanske 10 minuter. 😄 Skämt åsido, välkommen skaru vara! 😎
ViktorDenStore Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 ...och det här är då osiris *pekar* "Hej, välkommen hit!" 🙂 Välkommen 😄
hakse Postat 7 februari 2006 Trådstartare Postat 7 februari 2006 Efter en längre tids uppehåll (typ 10 år ;-) ) började det rycka för mycket i musiknerven igen. Tog det så lång tid? 😕😆 För mig tar det kanske 10 minuter. 😛 Skämt åsido, välkommen skaru vara! 😄 Jajaja ..... det kom lite annat ivägen 😄 ! Tack i alla fall 😛 .
hakse Postat 7 februari 2006 Trådstartare Postat 7 februari 2006 Tack för det varma välkomnandet, allihop!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.