Jump to content
Annons

Jag har fått mitt alias Bytat!


Cloudsurfer

Recommended Posts

Ja hej, mjo jag tänkte lite och vips så fick jag liten störd tanke att byta artistnamn till Cloudsurfer, vad jag vet så är det ingen större artist som har det?

I alla fall, så är jag fortfarande en 18-årig student från halmstad som gör musik inom inriktningarna Hardtrance, Hardhouse, Hardstyle och även en liten smula psychedelic. Använder fortfarande Fruity Loops 5/4.01 samt en mängd vst/vsti och samlingar.

Ha d fint och ta hand om varandra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ja hej, mjo jag tänkte lite och vips så fick jag liten störd tanke att byta artistnamn till Cloudsurfer, vad jag vet så är det ingen större artist som har det?

I alla fall, så är jag fortfarande en 18-årig student från halmstad som gör musik inom inriktningarna Hardtrance, Hardhouse, Hardstyle och även en liten smula psychedelic. Använder fortfarande Fruity Loops 5/4.01 samt en mängd vst/vsti och samlingar.

Ha d fint och ta hand om varandra!

Varmt välkommen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åhå, då får du vänta åtminstone en månad med att byta avatar så att jag inte glömmer bort vem du är 🙁

Töm inte din cache i Firefox & Safari isåfall. Han har redan bytt avatar. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Åhå, då får du vänta åtminstone en månad med att byta avatar så att jag inte glömmer bort vem du är :rolleyes:

Töm inte din cache i Firefox & Safari isåfall. Han har redan bytt avatar. 🙁

Tusan också! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bytat?.. rackarns skåningar 😆

/Majken

Hur länge har du setat och stört dig på den? 😆

Cloudsurfer: Tja, vad säger man? Lite skumt att välkomna dig när du hängt här så länge, men hallå i alla fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bytat?.. rackarns skåningar 😄

/Majken

Hur länge har du setat och stört dig på den? 😆

Jeo, ja ha åsså störat mig på den men jau har inte sagt neågoting ealls...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena! Välkommen!

EDIT: som ditt nya jag.

Redigerat av Thimmie
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...