spaceman Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 29 januari 2006 av spaceman
spaceman Postat 29 januari 2006 Trådstartare Postat 29 januari 2006 Hade lite strul med ljudet på digitalportan med guran på Alpha dessvärre.
Falk Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Ok spaceman jag lyssnade på Delta o gillade den efter ett par sekunder...den här låten tillhör mitt örongodis!..New Age..Jarre mfl i en härlig blandning 😳 ..jag höll på att somna av välbehag o reflektion över livets under o mirakel! Bra hantverk med syntarna!
spaceman Postat 30 januari 2006 Trådstartare Postat 30 januari 2006 Tack för det Falk. Om du undrar vilken synth jag använder här så är det en Korg Triton.
Falk Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Tack för det Falk. Om du undrar vilken synth jag använder här så ärdet en Korg Triton. oops o oj vilka goa minnen jag får...har själv spelat just på en sådan!!..nu sitter jag o pilla rmed min gamla Korg Poly 800 o Rinald SH 101..o så Reason!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.