Feeltz Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 (redigerat) Äntligen hittar jag på detta forum 😄 tja allihopa ! tänkte att jag nu har varit medlem en liten stund också kan presentera mig. jag heter johan och är 16 år.. bor i brottby ca 2 mil norr om stockholm när jag var 9 år så kom jag in i det dära med dj eftersom jag fick en gammal mixer av min far. hållt på mest hemma och spelat ute lite då o då. när jag blev ca 13 år så började jag med Fruity Loops.. lite svårt i början men det rullade på. så nu 3 år efter har jag tränat upp mina skills lite:D jag gör mest trance.. Låt jag gjort men dock inte rösten : Your browser does not support the HTML5 audio tag rösten var ett free vocal nerladdning på en sida... Redigerat 28 januari 2006 av Feeltz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Välkommen hit! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 tjena, o välkommen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Hej och välkommen Johan. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Feeltz Postat 28 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2006 Ni kan gärna kommentera låten 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Exil Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Nämen en Vallentunabo. Om nu brottby räknas dit? hehe Jag bor iaf i Vallentuna. Hade gärna lyssnat på låten den abra hade funkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 HiYa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Feeltz Postat 28 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2006 hmm den länken brukar funka?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Välkommen så mkt 🙂 .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Hej, hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 29 januari 2006 Dela Postat 29 januari 2006 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 29 januari 2006 Dela Postat 29 januari 2006 Hejhej! Välkommen. Det här forumet fixar inte filnamn med mellanslag, så du måste nog döpa om filen om du vill att folk ska kunna lyssna... Och så är det ju egentligen bättre att du skapar en separat tråd i demo-avdelningen för låten, där brukar folk lyssna och kommentera! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Feeltz Postat 29 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 29 januari 2006 okok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 29 januari 2006 Dela Postat 29 januari 2006 Hallå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb Postat 29 januari 2006 Dela Postat 29 januari 2006 Nej men hallå. En till Vallentunabo, vi blir fler å fler 😄 Välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Feeltz Postat 29 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 29 januari 2006 hej alla vallentunabor då 😄 ( fast jag håller mej mest till täby för att jag har bott där i hela mitt liv förutom dom 2 senaste åren) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 29 januari 2006 Dela Postat 29 januari 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Tjena! Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.