Jump to content
Annons

Ja mötte lassie


Sonnert

Recommended Posts

Man kommer på mer när man gräver i minnet 😄 Har tagit på en av Elvis scendräkter samt hans karatedräkt och en av hans bilar. 😠 Har nästan skallat Janne Schaffer också.. 😠(Halkade liksom till i snömodden på en trottoar... Han med..) 😠

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 68
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag och en kompis har suttit i en soffa och småpratat med två amerikaner som sa att dom hette Doctor John och Willy de Ville.

Jag har träffat killen som spelar bartender i Kjell Höglunds video till "En stor stark".

Jag har stått och pinkat i ränna bredvid DiLeva.

Åsså fick jag åka lastbil med Snoddas en gång i min ungdom.

Jag har också sett trummisen i Atomic swing spy på en vägg och bli utlyftad i örat av ägaren till väggen.

Jag har pratat med killen som var A o R till Kiss under deras första sverigekonsert.

finns säkert fler om jag får fundera ett tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har träffat killen som spelar bartender i Kjell Höglunds video till "En stor stark".

Det är stort!

Kjell Höglund med Man vänjer sig, måste ju vara den bästa svenska låten genom tiderna!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Jag har träffat killen som spelar bartender i Kjell Höglunds video till "En stor stark".

Det är stort!

Kjell Höglund med Man vänjer sig, måste ju vara den bästa svenska låten genom tiderna!

Varför har den här tråden dött, detta var kul ju...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...