Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN: Flickan i mitt liv (alternativt Hacke lär älska denna)

ARTIST/GRUPP: Perrra vs Svåger

GENRE: Ballad

KOMPOSITÖR: Perrra

PRODUCENT: Perrra

EV. MEDVERKANDE: Perrra och Svågern som kom med sjuka iden

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT: mp3

Igår va vi på bio, och på hemresan hörde vi Chicagos - Your the inspiration.

Alla i bilen sjöng, och svågern säger till mig "FAN . denna gör vi med sinnessjukt smörig dansbandstext i morron"

Och vi hittade på texter i bilen, och idag förverkligade vi detta!

Det är en cover, men eftersom det är så MKT IRONI i låten, och ett rent skämt hela låten så lägger jag upp den här ändå!

Det är ungefär 25 omtagningar på skiten 😲

Och helt sjukt svåra ackord i låten!

(HACKEMAN, JAG TÄNKTE PÅ DIG HÄR, SÅ DU KAN SPY LITE EXTRA GALLA IKVÄLL) ha ha ha vet att du älskar detta!

Duett power!! 😆

/Perrra

Redigerat av trancer
Annons
Postat

Åhhh... Herregud vilket skräp!

Haha men NI har gjort ett bra jobb. Lite för smörigt för min smak. Men visst det är bra.

Som sagt fixa disten.

BRA!

Postat
Åhhh... Herregud vilket skräp!

Haha men NI har gjort ett bra jobb. Lite för smörigt för min smak. Men visst det är bra.

Som sagt fixa disten.

BRA!

lol

Precis vad jag ville höra!!! TACK

som sagt.. ren skämtgrej 😆

Postat (redigerat)

Ändra "flickan" till "kvinnan" och skicka in till Bert så är lyckan gjord. Helt övertygad om att folk skulle svälja det här med hull o hår! 😳

Redigerat av Hellpig
Postat
(HACKEMAN, JAG TÄNKTE PÅ DIG HÄR, SÅ DU KAN SPY LITE EXTRA GALLA IKVÄLL) ha ha ha  vet att du älskar detta!

Va i...?!?!? 😄 Nääävetnivad, nu loggar jag ut från forumet och loggar aldrig in igen! 😲

Postat
(HACKEMAN, JAG TÄNKTE PÅ DIG HÄR, SÅ DU KAN SPY LITE EXTRA GALLA IKVÄLL) ha ha ha  vet att du älskar detta!

Va i...?!?!? 🙁 Nääävetnivad, nu loggar jag ut från forumet och loggar aldrig in igen! 😛

Nääää Hacke, inte logga ut! 😮

Postat
Va i...?!?!? 😄 Nääävetnivad, nu loggar jag ut från forumet och loggar aldrig in igen! 😆

haha.

ERkänn.. du gillar allt min mörka manliga röst i låten!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.