trancer Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Flickan i mitt liv (alternativt Hacke lär älska denna) ARTIST/GRUPP: Perrra vs Svåger GENRE: Ballad KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra och Svågern som kom med sjuka iden INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 Igår va vi på bio, och på hemresan hörde vi Chicagos - Your the inspiration. Alla i bilen sjöng, och svågern säger till mig "FAN . denna gör vi med sinnessjukt smörig dansbandstext i morron" Och vi hittade på texter i bilen, och idag förverkligade vi detta! Det är en cover, men eftersom det är så MKT IRONI i låten, och ett rent skämt hela låten så lägger jag upp den här ändå! Det är ungefär 25 omtagningar på skiten 😲 Och helt sjukt svåra ackord i låten! (HACKEMAN, JAG TÄNKTE PÅ DIG HÄR, SÅ DU KAN SPY LITE EXTRA GALLA IKVÄLL) ha ha ha vet att du älskar detta! Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Duett power!! 😆 /Perrra Redigerat 29 januari 2006 av trancer
trancer Postat 28 januari 2006 Trådstartare Postat 28 januari 2006 OJ .. vilken härlig DIST det va på den hahaha Får ordna vid senare tillfälle 😆
Eternal Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Åhhh... Herregud vilket skräp! Haha men NI har gjort ett bra jobb. Lite för smörigt för min smak. Men visst det är bra. Som sagt fixa disten. BRA!
trancer Postat 28 januari 2006 Trådstartare Postat 28 januari 2006 Åhhh... Herregud vilket skräp! Haha men NI har gjort ett bra jobb. Lite för smörigt för min smak. Men visst det är bra. Som sagt fixa disten. BRA! lol Precis vad jag ville höra!!! TACK som sagt.. ren skämtgrej 😆
equality Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Underbart 😳😛 och rätt likt "You're my inspiration" Peter Cetera eller var det Chicago när de blev smöriga?
Hellpig Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 (redigerat) Ändra "flickan" till "kvinnan" och skicka in till Bert så är lyckan gjord. Helt övertygad om att folk skulle svälja det här med hull o hår! 😳 Redigerat 29 januari 2006 av Hellpig
trancer Postat 29 januari 2006 Trådstartare Postat 29 januari 2006 Håller på o gör klart denna låt nu med hel text 🙂 !!
hackeman Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 (HACKEMAN, JAG TÄNKTE PÅ DIG HÄR, SÅ DU KAN SPY LITE EXTRA GALLA IKVÄLL) ha ha ha vet att du älskar detta! Va i...?!?!? 😄 Nääävetnivad, nu loggar jag ut från forumet och loggar aldrig in igen! 😲
Linus Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 (HACKEMAN, JAG TÄNKTE PÅ DIG HÄR, SÅ DU KAN SPY LITE EXTRA GALLA IKVÄLL) ha ha ha vet att du älskar detta! Va i...?!?!? 🙁 Nääävetnivad, nu loggar jag ut från forumet och loggar aldrig in igen! 😛 Nääää Hacke, inte logga ut! 😮
trancer Postat 30 januari 2006 Trådstartare Postat 30 januari 2006 Va i...?!?!? 😄 Nääävetnivad, nu loggar jag ut från forumet och loggar aldrig in igen! 😆 haha. ERkänn.. du gillar allt min mörka manliga röst i låten!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.