Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Får man fråga om herrns ringa ålder föresten, eftersom någon nämde något om det.

16 🙂 (det kan man se om man trycker på namnet/länken "Danabacken", 10 december 1989)

Tack alla för era kommentarer. Det värmer! 😕

Tror dock inte att det blir mycket mer på den här låten. Jag är nöjd med den såhär, jag vill inte dra ut på den mer. Det känns bra nu! 🙂

edit: maxmaxmax, jadu varför myggan? Bra fråga. Det var helt enkelt det jag tänker på, när jag gjorde det här. 😛 Vet inte varför. 😄 Men jag gillade det. 🙂

/Dana

Nice bara 16 och gör musik som låter såhär bra! Inte illa!

🙁 tack så mycke'

Annons
PetePizza (oregistrerad)
Postat

Grymt grymt Danbacken! 😕

Kan inte hitta nånting att klaga över det minsta lilla. Så himla snygg ljudbild. Det enda är väl att du skulle fortsätta jobba med den i samma kvalitetsanda och bygga vidare med maffiga melodier och harmonier som totalt bara regerar liksom!

Detta var absolut bland det mest njutbara jag kunnat hitta här på forumet i klassen icke akustisk låt. FETT! 😄 En femma som hamnar rätt in i mp3 spelaren.

Postat
Ja det låter mycket bra.

Platsar väl kanske i filmmusikfacket, eller nåt.

Tack för den bumpen! 😄

.... och kommentaren också, såklart! 🙂

Postat

Tjusigt! får lite massive attack känslor med lite filmmusikinslag...kan vara totalt ute å cyklar påväg nånstans men...I like!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.