Midori Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Nu börjar det äntligen hända saker 😆... *glaaad* http://www.in-my-rosary.de/ Den gruppen tog med min cover jag gjorde på en av deras låtar.. Kolla på downloads om ni vill höra 😲 Sååå skoooj 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 KUL 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Fattar inte vilken låt är det? är det du som sjunger? egghuvudet är trööögt idag. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 28 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2006 Fattar inte vilken låt är det? är det du som sjunger? egghuvudet är trööögt idag. 😆 hehe om man går in på download där.. Så fiins det en "karaoke" Version av låten mirage, och det är jag som sjunger den och så..Finns ju till o med ett kort på mej ;P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Coolt! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Roligt för dig. 😄 Va du pussugen när kortet togs? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Har du gjort produktionen också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Ahh! Nej, nu såg jag, det är en liveinspelning från en riktig karaoke-kväll! Riktigt schysst sjunget med tanke på omständigheterna det brukar vara på ett sånt ställe 😉 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Måste ju säga grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 28 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2006 Ahh! Nej, nu såg jag, det är en liveinspelning från en riktig karaoke-kväll! Riktigt schysst sjunget med tanke på omständigheterna det brukar vara på ett sånt ställe 😆 /Daniel nej det var ingen karaoke kväll, ;P... Men det är ju typ som en "karaoke" låt.. Fast mer en cover.. Det är deras instrumentala låt, som jag bara satt in sång på typ.. Tack alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
giggsy Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Lyssnar nu. Kul! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 😄 Jag sjöng karaoke en gång, då vann jag en resa för 2 till egypten 🙂 Där var det varmt och skönt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.