AndyPandy Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Plötsligt har textstorleken i Internet Explorer börjat ändra sig helt slumpmässigt och alltid till största möjliga. Vad i helsike beror det på? Jag har virusscannat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Hade liknande på min gamla dator. Kolla gratisprogram (och givetvis andra program) som använder sig av windows text-funktioner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 28 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2006 Hade liknande på min gamla dator. Kolla gratisprogram (och givetvis andra program) som använder sig av windows text-funktioner. Hmm ... t ex vilka då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Du har inte råkat komma mot nån inställning som kört igång Hjälpmedelsguiden för personer med nedsatt syn? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 firefox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johlin Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Prova hålla in ctrl och scrolla lite med hjulet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 28 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2006 firefox Som sagt, jag tänker inte sitt och installera om en massa bara för att det strular lite grann. Om jag skulle installera nytt för varje liten småsak man drabbas av skulle jag inte ha mycket tid över för annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AXL THE ROCKER Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 firefox Som sagt, jag tänker inte sitt och installera om en massa bara för att det strular lite grann. Om jag skulle installera nytt för varje liten småsak man drabbas av skulle jag inte ha mycket tid över för annat. Du kommer inte att ångra firefox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
auto mode Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Jag hade samma problem . Håll in ctrl och scrolla funkade för mig.Tack johlin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johlin Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Jag hade samma problem . Håll in ctrl och scrolla funkade för mig.Tack johlin Varsågodis 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 28 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2006 Du kommer inte att ångra firefox Nej, för jag kommer inte att installera det. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AXL THE ROCKER Postat 29 januari 2006 Dela Postat 29 januari 2006 Du kommer inte att ångra firefox Nej, för jag kommer inte att installera det. 😄 Skit i det då!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 30 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 30 januari 2006 Skit i det då!!! 😛 Jag lovar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Skit i det då!!! 😛 Jag lovar. Har du fått ordning på textstorleken? ISF, vad var problemet/lösningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.