Altzi Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Bilder från en bandfest....några år sedan 😉 Gamla goda bilder
hackeman Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Bilder från en bandfest....några år sedan 😲 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😆
mornel Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Bilder från en bandfest....några år sedan 😲 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😆 Jag är lika undrande som Hacke.
Egghuvud Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Här är jag och grabbarna. Jag är längst bort till vänster; (sorry) 😆
Eternal Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Haha. Vilken min du fick till på kortet. Det är din syrra till höger i bild va? Kunde inte heller låta bli...
Neosus Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Här är jag på fest förra sommaren... Det är jag i mitten.
Sonnert Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 (redigerat) Här är jag på fest förra sommaren... Det är jag i mitten. mitten. du menar matbiten som handen håller i? 😱 Redigerat 28 januari 2006 av Sonnert
tordA Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 du menar matbiten som handen håller i? 😱 om det är Grahn, så är det matbiten som håller i handen 😄 (sorry, jag kunde inte låta bli 🙂 )
Altzi Postat 28 januari 2006 Trådstartare Postat 28 januari 2006 Bilder från en bandfest....några år sedan 😄 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😉 Trummiseen klarade inte av att ta en bild så gitarristen fick hjälpa till, sångarn vi hade kom varken till rep eller fest så det blev bara jag kvar 🙂
ztevie Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 (redigerat) Det blir ingen fest för mig, tjejen drack upp allt som fanns hemma... 😆 Redigerat 28 januari 2006 av ztevie
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Bilder från en bandfest....några år sedan 😉 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😆 Jag är lika undrande som Hacke. Men fan vad tröga ni är! Ååååh. Han spelar ju i Las Ketchup!
Dark Of Light Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 (redigerat) Trummiseen klarade inte av att ta en bild så gitarristen fick hjälpa till, sångarn vi hade kom varken till rep eller fest så det blev bara jag kvar 😄 😄 Såja Altzi, var inte ledsen... 😱 Det kommer att komma en dag då du också får kompisar att spela och sjunga med. 🙂 Alla har vi nog druckit i vår ensamhet och vältrat oss i självömkan samt tagit kort med självutlösare. 😕 Jag lovar dig det ordnar sig. 😉 Du HAR talang!!! 😆😄😆 (F´låt... Kunde bara inte låta bli 😆 ) Redigerat 30 januari 2006 av Dark Of Light
Altzi Postat 30 januari 2006 Trådstartare Postat 30 januari 2006 Bilder från en bandfest....några år sedan 🙂 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😳 Huhuhuhu, okay då jag var ensam, klippte några flaskor billigt vin, snyft! Öhhh, när är nästa IRL? 🙂
Dark Of Light Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Bilder från en bandfest....några år sedan 🙂 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😳 Huhuhuhu, okay då jag var ensam, klippte några flaskor billigt vin, snyft! Öhhh, när är nästa IRL? 🙂 🙂😄
Pazo Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Bilder från en bandfest....några år sedan 😄 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😎 Huhuhuhu, okay då jag var ensam, klippte några flaskor billigt vin, snyft! Öhhh, när är nästa IRL? 😄 På freda i stockholm
Danny Cort (oregistrerad) Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Där vi e är det alltid fest! Ah. Eastside.
Altzi Postat 30 januari 2006 Trådstartare Postat 30 januari 2006 Bilder från en bandfest....några år sedan 😄 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😎 Huhuhuhu, okay då jag var ensam, klippte några flaskor billigt vin, snyft! Öhhh, när är nästa IRL? 😄 På freda i stockholm Tror du jag hinner om jag börjar cykla nu? Det är väl ca 50 mil. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.