DåligtGehör Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Pruziluskan ville jag bli... fick inte det.
Fidden Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Jag blev Pelle på Saltkråkan... verkar vara ganska ensam om det 😆
Nudel af Ludenben Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Lisa här med....Men Sahlene är ju het. 😕 Ledsen grabbar... Men Sahlene spelade inte Lisa. Det gjorde min granne Linda, som utpekade mig i Expressen som en hemsk mobbare under hela hennes uppväxt... shit... Men sen blev jag ju Lotta på Bråkmakargatan i testet också... 🙁 Nudel
martinm Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Testade först en gång med svar som kändes hyffsat rätt o då blev jag Lotta på Bråkmakargatan. Testade sedan igen med andra svar som också kändes hyffsat rätt o då blev jag Ronja. Av detta kan man alltså dra slutsatsen att jag åtminstonde är av honkön 😆 eller...?
ViktorDenStore Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Samma här 🙂 Vi har nog något djuriskt, Grahn 🙂 🙁
ViktorDenStore Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 blev samma som viktor. lisa? 😕 Lisa i Barnen i Bullerbyn 😆 😆 (De borde skaffa hörselskydd) 😆
Eternal Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Jag skulle vilja ha ett liknande test fast i Nintendovärlden. Vilken dröm att bli Link eller Samus. 😕 Samus Aran är iofs en tjej men fräck är hon. Dåligt drag på forumet vid denna tiden på söndagar. Är alla suputer?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.