Joel B Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 LÅTNAMN: Alla Barnen Klappar ARTIST/GRUPP: Joel B GENRE: Pop LÅTLÄNGD: 1:07 KOMPOSITÖR: Joel Berghult PRODUCENT: Joel Berghult EV. MEDVERKANDE: - INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 1.02 MB STATUS: Skiss Låt jag hittade på på en rast för ett tag sen, nu kan jag inte få den ur hjärnan... Men den är helt banal. Värd att jobba vidare på? Alla_Barnen_Klappar.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Värd att jobba vidare på? Om jag ska vara ärlig, nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 Värd att jobba vidare på? Om jag ska vara ärlig, nej. haha, tack för det. ärlighet uppskattas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 😆 ganska mysig. Men nu vill jag ha med lite rå elgura, och skriksång också! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baktakt Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Som utkast tycker jag den är helt ok! I samma klass som vilken orup låt som helst... fortsätt med låten så får vi höra utvecklingen! -får lite jonas gardell "aldrig ska jag sluta älska dig" feeling... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 28 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2006 orup jonas gardell Ajrå.... 😆 Kanske skulle jobba lite på sången då 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falk Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Ok Joel B 😆 ..trallvänlig pianoballad..enkel med känsla..o det räcker mycket långt! Kanske lägga på en soft sax! 😆 Lycka till 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.