jojo278 Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Flying ARTIST/GRUPP: YO! Beats GENRE: Pop-Hip-Hop LÅTLÄNGD: 4.12 min KOMPOSITÖRER: Johannes Leibiger PRODUCENTER: Johannes Leibiger INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 4,9 mb STATUS: skiss LÅTLÄNK: bifogat Min första låt som jag postar här i forumet. Hoppas ni gillar stilen!!! 😆 Keep on Rocking! YO__Beats___Flying.mp3 Redigerat 27 januari 2006 av jojo278
jojo278 Postat 27 januari 2006 Trådstartare Postat 27 januari 2006 var är låten? oops... 😆 vet inte vad som hände men nu ska den vara där!!! mvh johannes
FredrikMikaelsson Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 vilken rackarns mysko ljudblid! Vad har du för lyssning? Jag hör stråkarna o sen ligger allt annat o spelar i rummet bakom. Kolla upp det!
jojo278 Postat 27 januari 2006 Trådstartare Postat 27 januari 2006 jag har nur lyssnad på den på 3 olika anlägningar och jag tycker att det låter normalt...
Exil Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Jag kan hålla med om att stråkarna och resten inte riktigt hör ihop. Det räcker nog med att du sänker nivåerna på stråkarna lite bara. För nu är typ det ända man hör. Sänk nivåerna på stråkarna så blir det topp!
Dj_Sound Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Bra låt kanske lite lång tråkig sätt på lite rapp på den så kanske det ficksar sig. BTW: någon som vill kolla in min tråd den har legat där i typ en vecka tror jag men inte gen har skrevit. https://www.studio.se/index.php?showtopic=21094
jojo278 Postat 28 januari 2006 Trådstartare Postat 28 januari 2006 Bra låt kanske lite lång tråkig sätt på lite rapp på den så kanske det ficksar sig. tack, tycker också att det saknas litte rapp eller bara vocals på, men tyvärr känner jag ingen som rapper eller sjunger, och jag själv vill inte ens prova, för att jag vet att jag suger 😛
jojo278 Postat 28 januari 2006 Trådstartare Postat 28 januari 2006 komm igen, behöver mer kritik!!! 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Vad har det här med hiphop att göra? Detta innehåller ingenting som gör att det kan kallas för hiphop. Annars är det väl en småtrevlig bit. Stringsen som tjatar om exakt samma sak genom hela låten gör mig däremot rätt irriterad...
jojo278 Postat 28 januari 2006 Trådstartare Postat 28 januari 2006 man kan väll kalla det man tycker är hip-hop som hip-hop, eller finns det några regler som jag inte har läst? saken är att jag tänkte att man kunde lägga lite rapp på, och därför tyckte att skriva dit hiphop... men tack ändå för kritiken!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.