kallemio Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 (redigerat) # LÅTNAMN: Been around # ARTIST/GRUPP: # GENRE:Hiphop # LÅTLÄNGD: ca 4min # KOMPOSITÖR:jag # PRODUCENT:jag # EV. MEDVERKANDE:kanske du? # INSPELNINGSÅR:2006 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 5,5mb # STATUS: Skiss Hellu! Jag började på beatet till den här låten idag, och jag vill jätte gjärna hitta nån vänlig själ som har lust att lägga akustisk gitarr på den. Som ni hör så ligger det en gitarr på, men det är jag som spelat på keyboarden o jag tycker inte det låter tillräckligt verkligt. Så om någon känner sig sugen så skicka ett pm! EDIT: nu har jag hittat en som ska lägga gitarr, så nu har tagit bort låten *Om du känner dig sugen så vill jag gärna att du har BRA inspelningsmöjligheter! /miomiomio Redigerat 27 januari 2006 av kallemio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 dummys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 dummys Att bumpa en tråd klockan halv två på natten är nog inte så smidigt eftersom den inte lär synas klockan 12 imorgon... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Är tyvärr inte så säker på guran att jag vill hjälpa någon med den delen. men låten då! Snyggt Proddat! Det här var riktigt bra! 2 saker som kan göra att låten kommer att bli ännu bättre: Koklockan i L blir lite väl tjatig efter ett tag, variera den mer eller använd den mer sparsmakat. Det andra är att det behövs något för att lyfta refrängen ytteligare, den är bra nu, men den behöver sticka ut lite mer, den är lite för lik vers etc. Totalt sett WOW! Mixningen är ju inget att säga om, du kan ju helt klart dina grejer! //FredAsp 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 Tack för att du kommenterade! Du har faktiskt en poäng där med koklockan, hade faktiskt inte tänkt på det. Synd att du inte känner dig tillräckligt säker på gitarren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starboy (oregistrerad) Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Som vanligt låter det kanon om dina grejer. Skulle kunna göra ett försök med guran. Skicka pm om Du har lust. (inkludera föredragen ackordsekvens) Bra inspelningsmöjligheter? Adk 51 mic Fender DG8 ackegura /Cheers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 Som vanligt låter det kanon om dina grejer. Skulle kunna göra ett försök med guran. Skicka pm om Du har lust. (inkludera föredragen ackordsekvens) Bra inspelningsmöjligheter? Adk 51 mic Fender DG8 ackegura /Cheers skickat pm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johahl Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Jäklar vilken grym låt. Länge sen jag hörde så här bra hiphop. Slutade dock lyssna för länge sen men ändå 😉 Skiter det sig med den andra gitarren så ställer jag gärna upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Vem är det som rappar??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 Vem är det som rappar??? Cade från Malmö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Koklockan i L Är den i L? Fan, har jag kopplat mina högtalare fel? 😛 Grymt bra rap! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 Koklockan i L Är den i L? Fan, har jag kopplat mina högtalare fel? 😛 Grymt bra rap! Hehe nej den ligger i R. Du har kopplat rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Vem är det som rappar??? Cade från Malmö Grymtgrymtgrymt. Lätt bästa rappare jag har hört på detta forum. Vad ska du med gitarr till med en sån MC? Jag kan kicka gitarr i min studio i Malmö. Bara komma ner med tracksen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 Jag känner att beatet behöver en riktig gitarr, tycker inte att midigitarren är så snygg. Jag bor i stockholm så det blir lite svårt 😛 men tack för erbjudandet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 Nu har jag förövrigt hittat en som ska lägga gitarr på den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rankey (oregistrerad) Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Koklockan i L Är den i L? Fan, har jag kopplat mina högtalare fel? 😛 Grymt bra rap! Den är helt klart i R. Har mina rätt iaf, enligt panoreringsknappar iaf. Grymt bra låt annars ja, three thumbs up! 😆 Kommer bli ännu mer slimmad me riktig gura. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 Koklockan i L Är den i L? Fan, har jag kopplat mina högtalare fel? 😛 Grymt bra rap! Den är helt klart i R. Har mina rätt iaf, enligt panoreringsknappar iaf. Grymt bra låt annars ja, three thumbs up! 😆 Kommer bli ännu mer slimmad me riktig gura. Tack! Ja det tror jag också att den blir! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Ja som tur va så hann jag höra låten innan du tog bort den.... 😱 Skön låt..och kanonbra rappare!... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 28 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2006 Ja som tur va så hann jag höra låten innan du tog bort den.... 😱 Skön låt..och kanonbra rappare!... Tack så mkt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.