Jump to content
Annons

Länka till studiogräl.


Eternal

Recommended Posts

edit: Förresten, vart fan tog Andreas L vägen? Efter att ha skummat igenom lite sköna gräl så kom jag på att jag saknar honom lite..

Utan att veta säkert så är jag tämligen säker på att det är samme Andreas Lindahl (aka Laserdance) som ibland skriver krönikor i tidningen. Man kan ana samma hjärna bakom orden.

Nämen tjenare Olsberg. Det var ett tag man såg dig skriva... Haft en skön sommar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 69
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

edit: Förresten, vart fan tog Andreas L vägen? Efter att ha skummat igenom lite sköna gräl så kom jag på att jag saknar honom lite..

Utan att veta säkert så är jag tämligen säker på att det är samme Andreas Lindahl (aka Laserdance) som ibland skriver krönikor i tidningen. Man kan ana samma hjärna bakom orden.

Då får du säga åt honom att aktivera sig lite igen. Annars snor jag hans avatar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna tråden, som fick ett abrupt slut helt nyligen eftersom förnuftet segrade efter en massa tjafs, måste väl också kvala in som gräl-tråd: https://www.studio.se/index.php?showtopic=29239

Den blev riktigt underhållande när Glaskatten blandade sig i leken och började försvara hifi-idiotin... 😳

Jag kan ha fel, men jag fick en känsla av att Glaskatten inte gillar Claes.

Link to comment
Dela på andra sajter

edit: Förresten, vart fan tog Andreas L vägen? Efter att ha skummat igenom lite sköna gräl så kom jag på att jag saknar honom lite..

Utan att veta säkert så är jag tämligen säker på att det är samme Andreas Lindahl (aka Laserdance) som ibland skriver krönikor i tidningen. Man kan ana samma hjärna bakom orden.

Nämen tjenare Olsberg. Det var ett tag man såg dig skriva... Haft en skön sommar?

You betcha, tackar som frågar! Kan man ha haft annat en sommar som denna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna tråden, som fick ett abrupt slut helt nyligen eftersom förnuftet segrade efter en massa tjafs, måste väl också kvala in som gräl-tråd: https://www.studio.se/index.php?showtopic=29239

Den blev riktigt underhållande när Glaskatten blandade sig i leken och började försvara hifi-idiotin... 😎

Jag kan ha fel, men jag fick en känsla av att Glaskatten inte gillar Claes.

😆 Jo tack - DET har jag märkt flera gånger tidigare. Han verkar göra allt för att misskreditera mig. Varför förstår jag inte, eftersom jag aldrig har betett mig så mot honom (eller någon annan heller för den delen...). 😆 Han kanske jobbar hos en konkurrent... 😉

Hur som helst så är det väldigt dålig stil att hålla på som han gör - medan man gömmer sig bakom anonymiteten av ett nick och alltså inte vågar stå för vad man säger... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha, har suttit med en bärs och ljudat mig genom "masterlast-tråden".

Den f.n bästa bråktråden! Den missade jag helt när den rasade.

Bara det att göra en låt där man totaldissar sin motståndare, det kan väl inte förekomma i så många andra forum? Dessutom med en jävligt skön slutpoäng.

He he he, skrattar fortfarande.

/R ( som funderar på att gå en utbildning och ta jobb som "pisspojke" )

Link to comment
Dela på andra sajter

Här ska det konstateras ett och annat. Jag är ledsen över att behöva göra er alla besvikna, men när jag befinner mig inom detta forumets väggar har jag alltid varit, är, och har inga som helst intentioner att vara någon annan än allas eran favoritdiplomat Laserdance. Sen må jag figurera i pappersupplagan av tidningen under mitt dopnamn, (dessutom med ärkesexiga Subcomendente Marcos-bilder som pricken över "i":et till råga på allt) men det hör inte till den grundläggande kontentan - så länge som jag har funnits här har jag agerat under samma pseudonym, och jag törs lova min hårspray på att jag har som intention att fortsätta med detsamma. Allt för ordningens sak. Later, kids.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här ska det konstateras ett och annat. Jag är ledsen över att behöva göra er alla besvikna, men när jag befinner mig inom detta forumets väggar har jag alltid varit, är, och har inga som helst intentioner att vara någon annan än allas eran favoritdiplomat Laserdance. Sen må jag figurera i pappersupplagan av tidningen under mitt dopnamn, (dessutom med ärkesexiga Subcomendente Marcos-bilder som pricken över "i":et till råga på allt) men det hör inte till den grundläggande kontentan - så länge som jag har funnits här har jag agerat under samma pseudonym, och jag törs lova min hårspray på att jag har som intention att fortsätta med detsamma. Allt för ordningens sak. Later, kids.

Phu, min familj tackar dig för detta klarläggande.

I synnerhet mina barn har haft lite sömnsvårigheter, och haft mardrömmar om Den Onde Laserdance. Usch, vi har haft ett helvete. Eftersom vi inte fått sova på nätterna på grund av barnens gälla skrik så har jag gått sjukskriven. Min fru fick ett sammanbrott och vågade inte gå till brevlådan när det var gryning, allt på grund av Den Onde Laserdance. Hon visste naturligtvis, som den förnuftiga människa hon är, att du inte är ond, men sömnbristen fördunklade hennes verklighetsuppfattning. En psykolog föreslog att vi skulle sjunga sånger vid frukosten, typ:

Laserdaance, vår favvodiplomaat

Laserdaance, gör slut på gräl och gnaat

Laserdaaaaaaance, god från morgon till kväääll

Laserdance, alltid god och mycket snäll.

Satan vad vi skrattade när vi sjöng den sången, men likt förbannat frågade barnen vid läggdags om det verkligen inte fanns en elak Laserdance, typ Dr Jekyll & Hide. Ja, och sen blev det svettningar och hjärtskärande skrik hela natten.

Nu har jag visat barnen ditt inlägg, samt också berättat vilken hårspray du använder, (inte billig ! ! ) så nu är lugnet återställt. Nu ska jag läsa gäsp-tråden sedan ska jag knyta mig, och sova riktigt gott för första gången på länge.

Än en gång; varmt tack Laserdance för ditt klargörande!

/R

P.s du ÄR väl inte ond va? Eh? Eller....? Fan vad mörkt det är ute...hrrm. Eh, *svett* (vad var det som prasslade utanför?????)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...