Jump to content
Annons

Länka till studiogräl.


Eternal

Recommended Posts

Annons
  • Svar 69
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Och så den färskaste:

Muhhaha oc de xxxx-posten tar över forumet!

Jag begriper inte. Hackeman är en välmenande snubbe, för det mesta alldeles oskyldig. Men som ändå verkar vara inblandad i de flesta av trådarna här.......Är det namnet som gör att en del vill hacka........ 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte denna tråd att strö salt i såren?

Nej för fan! Låt oss skapa ett gräl, så kan vi skapa en tråd i tråden!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte denna tråd att strö salt i såren?

Det tror jag inte. Men om det är som du befarar ser jag inget fel i det. 😄

Det är mycket roligare att läsa detta en titta på Robinson, BB eller någon annan smörja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och så den färskaste:

Muhhaha oc de xxxx-posten tar över forumet!

Jag begriper inte. Hackeman är en välmenande snubbe, för det mesta alldeles oskyldig. Men som ändå verkar vara inblandad i de flesta av trådarna här.......Är det namnet som gör att en del vill hacka........ 😄

App, app, app. Inga värderingar! En objektiv beskrivning önskas. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Och så den färskaste:

Muhhaha oc de xxxx-posten tar över forumet!

Jag begriper inte. Hackeman är en välmenande snubbe, för det mesta alldeles oskyldig. Men som ändå verkar vara inblandad i de flesta av trådarna här.......Är det namnet som gör att en del vill hacka........ 😱

Haha, tack för dom orden. 😆

Sanningen är att jag är en en väldigt duktig intrigant som skapar konflikter utan att avslöja att det är jag som skapat dom. Det ger mitt ego en skön kick. Likt en native britt.

Eller så var det någon och hans posey som flejmade sönder tråden... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Och så den färskaste:

Muhhaha oc de xxxx-posten tar över forumet!

Jag begriper inte. Hackeman är en välmenande snubbe, för det mesta alldeles oskyldig. Men som ändå verkar vara inblandad i de flesta av trådarna här.......Är det namnet som gör att en del vill hacka........ 😎

Haha, tack för dom orden. 😄

Sanningen är att jag är en en väldigt duktig intrigant som skapar konflikter utan att avslöja att det är jag som skapat dom. Det ger mitt ego en skön kick. Likt en native britt.

Eller så var det någon och hans posey som flejmade sönder tråden... 😎

Du verkar inte fatta när det är dags att lägga ner?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och så den färskaste:

Muhhaha oc de xxxx-posten tar över forumet!

Jag begriper inte. Hackeman är en välmenande snubbe, för det mesta alldeles oskyldig. Men som ändå verkar vara inblandad i de flesta av trådarna här.......Är det namnet som gör att en del vill hacka........ 😄

Haha, tack för dom orden. 🙂

Sanningen är att jag är en en väldigt duktig intrigant som skapar konflikter utan att avslöja att det är jag som skapat dom. Det ger mitt ego en skön kick. Likt en native britt.

Eller så var det någon och hans posey som flejmade sönder tråden... 😎

Du verkar inte fatta när det är dags att lägga ner?

Det var menat som ett skämt. Måste du ta allt så allvarligt och alltid bli otrevlig? Men visst, det var kanske ett dumt skämt så jag ber om ursäkt och lovar att lägga ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon som hittar den här nollan till "Skivproducent" som nappade på en annons av en sångerska här på forumet ? Inte bara var han kaxig som fan utan även avklätt till bara kalsongerna eftersom någon av medlemmarna hittade graverande fakta på nätet om honom. En Storbluff blev rullat i tjära och fjädrar. Jag hittar den inte, men det var en riktig höjdare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon som hittar den här nollan till "Skivproducent" som nappade på en annons av en sångerska här på forumet ? Inte bara var han kaxig som fan utan även avklätt till bara kalsongerna eftersom någon av medlemmarna hittade graverande fakta på nätet om honom. En Storbluff blev rullat i tjära och fjädrar. Jag hittar den inte, men det var en riktig höjdare.

Jaaa! 🙂 Jag minns den precis! Fram med länk!

Link to comment
Dela på andra sajter

https://www.studio.se/index.php?showtopic=8066&hl=

Hittade den ! Läs och njut av hur en riktig kaxig snubbe blir avklätt inpå bara kalsongerna. En absolut höjdare. 😏

Edit : Nu såg jag att annonsen som snubben jagade nya sångerskor med är borttagen för länge sedan. Men själva effekten kan man utläsa av minst sagt förvånade medlemmar

Redigerat av Kill All Autotuner
Link to comment
Dela på andra sajter

https://www.studio.se/index.php?showtopic=8066&hl=

Hittade den ! Läs och njut av hur en riktig kaxig snubbe blir avklätt inpå bara kalsongerna. En absolut höjdare. 😆

Edit : Nu såg jag att annonsen som snubben jagade nya sångerskor med är borttagen för länge sedan. Men själva effekten kan man utläsa av minst sagt förvånade medlemmar

Oj! Fortsättningen där hade jag missat helt. Vilken snubbe!

Link to comment
Dela på andra sajter

ChrisSnyder (oregistrerad)

Det här är ytterligare en tråd som gör detta Forum till ett av dom med lägst kvalité på nätet.

Lägg ner verksamheten är mitt tips ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är ytterligare en tråd som gör detta Forum till ett av dom med lägst kvalité på nätet.

Lägg ner verksamheten är mitt tips ...

Det där var ytterligare ett inlägg som gör dig till en av detta forums användare med lägst kvalité på nätet.

Lägg ner verksamheten är mitt tips ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är ytterligare en tråd som gör detta Forum till ett av dom med lägst kvalité på nätet.

Lägg ner verksamheten är mitt tips ...

Det där var ytterligare ett inlägg som gör dig till en av detta forums användare med lägst kvalité på nätet.

Lägg ner verksamheten är mitt tips ...

😄

/L

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte folk förstå att vi INTE ska gräla i denna tråden!? Så störande att se. Jag kommer banne mig anmäla allt tjafs i denna tråden.  😄  😱

Jag kanske menar allvar.

Bra idé. Jag anmälde precis ditt inlägg. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte folk förstå att vi INTE ska gräla i denna tråden!? Så störande att se. Jag kommer banne mig anmäla allt tjafs i denna tråden.  😄  😱

Jag kanske menar allvar.

Bra idé. Jag anmälde precis ditt inlägg. 🙂

Lycka till! Olsberg kommer nog låsa tråden på grund av det jag skrev. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Denna tråden, som fick ett abrupt slut helt nyligen eftersom förnuftet segrade efter en massa tjafs, måste väl också kvala in som gräl-tråd: https://www.studio.se/index.php?showtopic=29239

Den blev riktigt underhållande när Glaskatten blandade sig i leken och började försvara hifi-idiotin... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

edit: Förresten, vart fan tog Andreas L vägen? Efter att ha skummat igenom lite sköna gräl så kom jag på att jag saknar honom lite..

Utan att veta säkert så är jag tämligen säker på att det är samme Andreas Lindahl (aka Laserdance) som ibland skriver krönikor i tidningen. Man kan ana samma hjärna bakom orden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...