Jarnis Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Vad tror ni om Axls mastodontprojekt? Världens bästa skiva eller musikhistoriens största västgötaklimax? Tydligen ska det hända grejer i år, men det sa de ju förra året också. Jag såg en vad jag förstår rätt nytagen bild på Axl. Han såg hemsk ut. Han hade typ nu-metal-/sportkläder på sig och flätat hår och såg ut som en albino i fejan. Vad hände? Han var ju snyggast i världen 1987. Topp 5 Guns 'n' roses: 1. Nightrain 2. Welcome to the Jungle 3. One in a million 4. It's so easy 5. Estranged
Fredster Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Vad tror ni om Axls mastodontprojekt? Världens bästa skiva eller musikhistoriens största västgötaklimax? Tydligen ska det hända grejer i år, men det sa de ju förra året också. Jag såg en vad jag förstår rätt nytagen bild på Axl. Han såg hemsk ut. Han hade typ nu-metal-/sportkläder på sig och flätat hår och såg ut som en albino i fejan. Vad hände? Han var ju snyggast i världen 1987. Topp 5 Guns 'n' roses: 1. Nightrain 2. Welcome to the Jungle 3. One in a million 4. It's so easy 5. Estranged Du....det är en skivan som är efterlängtad av mig! Men troligen så lär den låta piss tyvärr..... 😉 Min lista ser ut som följer: 1. Nightrain 2. RocketQueen (Pga det underbara sticket i slutet) 3. Get in the ring 4. Crazy (på Lies-plattan) 5. Michelle
Hellpig Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Vad hände? Han var ju snyggast i världen 1987. Knark. Alla musiker bara knarkar, från morgon till kväll. Jomense, det är så det är. 😉
giggsy Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/000252.html
Dark Of Light Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Vad hände? Han var ju snyggast i världen 1987. Knark. Alla musiker bara knarkar, från morgon till kväll. Jomense, det är så det är. 😄 😕 WhooOOoooahh... Vilka färgerrrhhhh.
Fredster Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Det var inte många som hade åsikter om Guns inte......
Egghuvud Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Axl har nog gjort sitt enligt min mening. Det spelar ingen roll hur mycket han än hypar sina projekt. 🥰
claypool Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Bästa riffet är ju i "don't damn me" - stenhårt jue!
Overkill Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Ah gött att någon nämner ens gamla favoritband 😄 För er som vill höra lite studioinspelning lyssna på denna länk: http://www.megaupload.com/?d=M8D002W0 Låter faktsitk bra det man hör. Den bilden någon syftade på var från ett party med Korn Ska bli intressant att höra skivan, tycker det är synd att Buckethead stack. Brain är iaf grym på trummor och sköter det bra. Gillar inte Finck så mycket efter att ha hört "November Pain". 1.November Rain 2.Paradise City 3.Mr. Brownstone 4.Down on the Farm 5.One in a Million
nossbokaj Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Det jag har råkat höra av "kinesisk demokrati" överraskar. Trodde Axl hade tappat rösten helt efter live-klippen man har sett från Vegas och Rio, men tydligen har han lyckats få till det i studion.
Fredster Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Biljett bokad i Globen i sommar! En våt dröm vore ju om dom bara kunde glömma allt gammalt groll och alla forna medlemmar ställer upp i en gemensam kavalkad av hits!....det skulle fan vara värt, hmmm låt mig tänka....6 000 spänn!
Overkill Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Biljett bokad i Globen i sommar! En våt dröm vore ju om dom bara kunde glömma allt gammalt groll och alla forna medlemmar ställer upp i en gemensam kavalkad av hits!....det skulle fan vara värt, hmmm låt mig tänka....6 000 spänn! Hade lätt åkt jag med, men jag är i Bulgarien då 😛 Förhoppningsvis kommer de till Oslo lite senare.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.