blomstrom Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Hej, jag har spelat in två låtar i min studio, hade varit kul att få lite feedback. Har även satt ihop ett band och försöker hitta spelningar nu. Säg vad ni tycker! * LÅTNAMN: Ditt Fel * ARTIST/GRUPP: TOB * GENRE: Rock/Pop/Punk * LÅTLÄNGD: 3:38 * KOMPOSITÖR: Olle Blomström * PRODUCENT: Olle/Johan Blomström * EV. MEDVERKANDE: -"- * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 5 mb * STATUS: Färdig demo * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Det var första låten, här kommer den andra: * LÅTNAMN: Tänker du stanna kvar * ARTIST/GRUPP: TOB * GENRE: Rock/Pop/Punk * LÅTLÄNGD: 3:02 * KOMPOSITÖR: Olle Blomström * PRODUCENT: Olle/Johan Blomström * EV. MEDVERKANDE: -"- * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4,16 mb * STATUS: Färdig demo * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Sådärja, tack på förhand!
Dark Of Light Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Jovars för tusan hakar.. 😆 Är det talangafton ikväll tro? 😄 Får Håkan Hellstrand (Hellström??) vibbar av detta. Kan inte säga så mycket om ljudet eftersom jag sitter med sopiga datahögt. 😆 Kanske aningen för hög sång på den första låten. Annars väl genomfört. Helt klart godkänt för sin genré antar jag. BRAVO!!! 😆
DjRymd Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Låter tidiga kent, och det är ju bra.. för 10 år sen. Väldigt catchy, bättre sång och ta soundet ett steg till så kan det bli riktigt bra! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.