dede Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Äh vi tar väl en vända till så ingen missar det här 😄 Hade det inte varit för det faktum att detta är det bästa som har dykt upp på demosidorna någonsin så kunde jag blivit lite sur för spamningen. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
premier Postat 4 april 2006 Trådstartare Dela Postat 4 april 2006 Äh vi tar väl en vända till så ingen missar det här 😄 Hade det inte varit för det faktum att detta är det bästa som har dykt upp på demosidorna någonsin så kunde jag blivit lite sur för spamningen. 🙂 Tack! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 Äh vi tar väl en vända till så ingen missar det här 😆 Hade det inte varit för det faktum att detta är det bästa som har dykt upp på demosidorna någonsin så kunde jag blivit lite sur för spamningen. 😄 Tack! 😉 Sorgligt nog tillhör jag den misförstådda minoriteten här, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 6 april 2006 Dela Postat 6 april 2006 Äh vi tar väl en vända till så ingen missar det här 😎 Hade det inte varit för det faktum att detta är det bästa som har dykt upp på demosidorna någonsin så kunde jag blivit lite sur för spamningen. 😄 Tack! 😆 Sorgligt nog tillhör jag den misförstådda minoriteten här, Vi förstår dej. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
job Postat 6 april 2006 Dela Postat 6 april 2006 Fan va Nice .. 70 - tal + lite till .. YEAHHHH! Det 'e ba å lira vidare. mvh: job Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Fan va Nice .. 70 - tal + lite till .. YEAHHHH! Det 'e ba å lira vidare. mvh: job Kul att du gillar det. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
premier Postat 5 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2006 Hjälp in oss på Dalatoppen! Rösta på denna sida! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
floaty Postat 5 maj 2006 Dela Postat 5 maj 2006 helt ok låt, men jag är inte så begeistrad över mixen... det låter ganska instängt, och nu är jag inte speciellt insatt i er musikstil, men även om ni vill ha ett äldre sound tycker jag att ni ska försöka komprimera mer... speciellt trummorna, som känns lite väl "fjösiga" nu... jag tycker att hela mixen är ganska svag (i ljudstyrka, that is)... mer "in your face" säger jag, allt låter ganska fjärran... annars låter sångaren ganska elak, vilket uppskattas... och jag diggar gitarrsolot... rock on! // Karl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 6 maj 2006 Dela Postat 6 maj 2006 OK, Jag har röstat! Nu vill jag ha en fribiljett 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 6 maj 2006 Dela Postat 6 maj 2006 Jag har röstat! 🙂 Men har ni inte ett par OH-mickar till trumsetet? Ta och bredda på trumsetet lite.. Det är minst stereo som gäller numera 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
premier Postat 8 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 8 maj 2006 Inspelat med en röde som överhäng(svårt med stereo då 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eliasson Postat 8 maj 2006 Dela Postat 8 maj 2006 Nu snackar vi. Perfekt bas blev det ju! Dock låter sångaren lite mesig, i mina öron. lite sådär låtsasond 😕 Fast det är en jävligt kool låt. Lite mer seja i virveln hade jag velat ha, och en mer genuint ond sångare. Annars är detta prima! /E Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Nu snackar vi. Perfekt bas blev det ju! Dock låter sångaren lite mesig, i mina öron. lite sådär låtsasond 🙂 Fast det är en jävligt kool låt. Lite mer seja i virveln hade jag velat ha, och en mer genuint ond sångare. Annars är detta prima! /E Lite svårt är det nog att låta ond, när man är så genom snäll som våran sångare är. Men han ser rätt evil ut på bild, och har hela källaren full av dödliga reptiler. Så ge han lite kred det är han värd. Innan vi fick tag på honom så försökte jag gapa lite i micken, och det kan man kalla mesigt. Kom igen och hjälp ett band som vill höras. Lägg en röst via datorn, det kostar inget. Länken finns i tidigare inlägg av premier. Ha det gott music lovers. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 OK, Jag har röstat! Nu vill jag ha en fribiljett 🙂 Klart du får en fribiljett. Du kan även få våra autografer på ekivoka ställen på din kropp om du vill. I allafall premiers, han är inte så nogräknad. 🙂 Tack för rösten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 (redigerat) OK, Jag har röstat! Nu vill jag ha en fribiljett 😄 Klart du får en fribiljett. Du kan även få våra autografer på ekivoka ställen på din kropp om du vill. I allafall premiers, han är inte så nogräknad. 😲 Tack för rösten. Har du supit till, Stjärngossen? Redigerat 9 maj 2006 av dede Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
premier Postat 10 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2006 Äsch, han är lite kinkig bara, hans bjudstjärt-vecka i replokalen. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
premier Postat 11 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 11 maj 2006 Tack som tusan till alla som röstat! Vi halkade in på en FÖRSTAPLATS på Dalatoppen! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
easy_dog Postat 11 maj 2006 Dela Postat 11 maj 2006 Det här var en skön och svängig låt. Men jag har en invändning och det är mot sångaren. Han behöver träna sin engelska för det låter inte så mysigt med hans "svengelska" brytning ibland och hans verssång var jag inte mycket för. Men jag diggade hans sång på refrängen. Där tog han i rätt bra och ingen större brytning skiner igenom heller. Allt som allt så är detta en helschysst låt iaf, tummen upp 😉. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Är det inte dags att bumpa den här låten, för uppriktigt sagt, är det inte en riktig sommar hit? 🙂 Trevlig sommar Starlight. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Nu var det länge sedan nån här hörde våran sommar hit 😄 Dags igen tycker jag. Vi spelar i Säterdalen den 12/8 om någon är intresserad av att höra mer. Soliga sommarhälsningar 😆 Loaded. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.