dede Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 Det har av nån anledning blivit mer fokus på sologitarren i senaste versionen. Det är en försämring. Sången skall fokus ligga på. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
premier Postat 26 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2006 Det har varit samma inspelning hela tiden.... TRÖTT? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 Det blir Bjudstjärt 🤪 Det vet du att den bjuder jag på så fort du vill 😛 Inga fler dumma inlägg från mej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 fan dede, akta taket! 😄 Vad pratar forumets egen Thåström om nu då? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
premier Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 Ha Ha Ha 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
premier Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 Nu är det 47st som har laddat ner låten. Ingen som tycker något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 fan dede, akta taket! 😏 Vad pratar forumets egen Thåström om nu då? 😳 Ah, jag slog i själv i mitt vilda takthoppande. Men jag har bara 2.55 i takhöjd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eliasson Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 sjysst, dock lite tam sång tycker jag. Och SMALA trummor 😳 annars låter dom fint, förutom virveln som låter lite tråkig och sjukt mycket kakburk. Mer seja hade varit mumma. Och vart är elbasen!? Detta underbara instrument får man inte gömma såhär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mikeri Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Största felet på trummisen är att han ringer och väcker folk som jobbar skift i svinottan när man försöker sova ut. 😆 Fick dej ett tag i alla fall 😠 Då ska han ha en spark i röven....inte sparken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sundpa Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Hmmm! Hårdrock skulle jag inte vilja kalla det! Snarare agressiv irlänsk pop.... Helt okej låt tycker jag, låter som om ni spelat in den live, för den känslan har ni verklígen fångat bra! Håller med om att basn måste upp! Det är aningen tunt emellanåt! Keep up the good work! //patrick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Nu har jag lyssnat på bägge versioner flera dagar. Jag föredrar den första; livekänsliga, 70-talsversionen. Den andra verkar mer radioanpassad och tilltalar kanske fler. PS! Om ni spelar i Skåne så hojta till!!!!!! DETTA VILL JAG SE! DS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Nu har jag lyssnat på bägge versioner flera dagar. Jag föredrar den första; livekänsliga, 70-talsversionen. Den andra verkar mer radioanpassad och tilltalar kanske fler.PS! Om ni spelar i Skåne så hojta till!!!!!! DETTA VILL JAG SE! DS! Det är samma mixning hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
premier Postat 31 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 31 januari 2006 Tack för all kritik!!! Både bra och dålig. Vi håller på och repar in en ny basist, och fokuserar oss på Ep släppet som kommer framöver.(Vi ska försöka åka en sväng runt Sverige till sommaren) Det känns även som vi borde skaffa oss en snygg hemsida oxå, men man hinner tyvärr inte med allt..... 🙁 Loaded Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 4 mars 2006 Dela Postat 4 mars 2006 Saker dör fort på forat! Måste bumpa denna!!!!!! Fan vet om jag hört något bättre här?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NormaN BeatZ Postat 5 mars 2006 Dela Postat 5 mars 2006 all good ^^ Peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 28 mars 2006 Dela Postat 28 mars 2006 Dags och lyssna igen på detta mästerstycke. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 29 mars 2006 Dela Postat 29 mars 2006 Jag lyssnar på denna rätt ofta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hammock Postat 29 mars 2006 Dela Postat 29 mars 2006 Najs! Jävligt skönt live-sound. Bra låt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
premier Postat 30 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 30 mars 2006 Kul som f*n att ni gillar det! Har nu lagt ut en nyare mix av samma låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 mars 2006 Dela Postat 30 mars 2006 JAA!! SATAN! FAN, FAN,FAAN... DJÄVLAR!!! Ja.. Jag är ledsen men jag kan bara inte bli konstruktivare med beskrivningen av detta mästerstycke... Kort och gott... "Ja, djävlar..." Och det... Det ÄR ett sjuhelvetes bra betyg! Keep on rocking dudes! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 30 mars 2006 Dela Postat 30 mars 2006 Låter riktigt bra, men jag saknar också lite bas. 😏 Kör på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
premier Postat 30 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 30 mars 2006 Prova att lyssna nu, misslyckades tydligen att ladda upp den nya mixen nyss... Men nu funkade det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 30 mars 2006 Dela Postat 30 mars 2006 Gå gärna in på jamma.se och leta reda på Loaded. Där har vi fyra låtar till ligger. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 30 mars 2006 Dela Postat 30 mars 2006 Grymt gott det här! Högtalarna får svettas några rundor till 😆 Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 30 mars 2006 Dela Postat 30 mars 2006 Gå gärna in på jamma.se och leta reda på Loaded. Där har vi fyra låtar till ligger. 😲 Tack för tipset. Det måste jag kolla in! 😄 Vet inte riktigt vad ni ändrat i denna mix eftersom jag inte A/B lyssnar..........? Baskaggen har perfekt klipp i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 Måste bumpas igen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 (redigerat) Sången skulle jag lägga kompressor på under de lugnare partierna då det låter för mycket stevie-wonder-letar-efter-micken för att kännas "spot-on".. jag skulle även fila bort lite av rumsklangen för att få en mer intim känsla till rösten.. Gitarrsoundet påminner stark om Maidens första skiva och låten Running Free.. ( vilket i mina öron som gammalt Maiden-fan inte låter alls tokigt 😕 ). Låten växer mot slutet vilket ger grova pluspoäng.. men för den där sista metal-yxan i kistan: Slipa på introdelen, framförallt sångens jämnhet + dämpa de högre frekvenserna i efterklangen. P.s Bra pungspark i refrängdelen av låten 😱 Redigerat 1 april 2006 av Lundin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
job Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 (redigerat) " just'e .. Hårdrock .. yeahhh .. näe det 'e lite för mycket mer New age stuk påre .. annars OK Redigerat 1 april 2006 av job Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 Rätt bra, men kass mixat. Det händer hela tiden saker vilket gör låten intressant. Ni måste lägga mer krut på mixen. Det låter kakburk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starlight Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Äh vi tar väl en vända till så ingen missar det här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.