Dingbats Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 LÅTNAMN: Tjeckien ARTIST/GRUPP: Namnlöst tillfälligt band GENRE: Gladpunk LÅTLÄNGD: 1:12 KOMPOSITÖR: Edvin Lindström; Jakob Dozzi; Leo Simonato; Fredrik Holmqvist PRODUCENT: Edvin Lindström, med hjälp av Stefan Lindström EV. MEDVERKANDE: Edvin & Jakob INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 1,1 MB STATUS: Färdig, men demo är väl fel att kalla den... Det här den första låten som jag postar här. Jag och nåra kompisar skrev den för nåra månader sen, och vi spelade in den nu i veckan. Jag är nybörjare på produktion och mixning, så varsågoda och kritisera den djupt, all konstuktiv kritik är välkommen! 😕 Lite svårt att få upp volymen på den, men fick till slut upp den på en acceptabel nivå i alla fall. Låten kan väl snarast beskrivas som lättsam gladpunk, ni får lyssna själva. Men i alla fall, dissekera den bäst ni kan! 🙁 Fejkedit: Ingen av oss kan sjunga... Tjeckien.mp3 2
dede Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Tja lite 1979 vibbar. Fullerstagänget osv... 😛 Fortsätt jobba.
Dingbats Postat 26 januari 2006 Trådstartare Postat 26 januari 2006 Tackar! 😉 Den låter lite burkig och dov tycker jag, finns inte så mycket diskant. Det beror nog till stor del på att själva grundljudet i gitarrerna inte hade nån diskant... Inget stort fel jag har gjort då?
sixties Postat 13 maj 2011 Postat 13 maj 2011 det låter som det kunde vara inspelat 78-80, riktigt bra med andra ord.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.