precisionsound (oregistrerad) Postat 10 januari 2004 Dela Postat 10 januari 2004 Hej! Jag heter Lars Westin och arbetar med ljud design. Driver en egen webtjänst www.precisionsound.net och är inblandad i mjukvaruprojekt i musik/DAW branchen. Har bl.a varit med och gjort "Virtual Guitarist", "Groove Agent" för Steinberg och "Session Strings" för Primesounds Seriös hempulare när de gäller musik. Har gjort några lokal TV jinglar och petar med egna musikprojekt. Jobbar på PC med Cubase SX bl.a mvh lars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 januari 2004 Dela Postat 10 januari 2004 Hej och välkommen till forumen! Hoppas du kommer känna dig lika hemma här som vi andra gör. För min del hoppas jag på att du kommer kunna ge mig lite feedback på syntar jag har suttit och gjort, eftersom du förmodligen har en del erfarenhet av detta via dina tidigare projekt. 🙂 Återigen, Välkommen hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
precisionsound (oregistrerad) Postat 10 januari 2004 Dela Postat 10 januari 2004 Tackar! Har du någon URL där man kan få mer info om synthbyggena? Är de egenkodning eller Synth Edit? mvh lars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 5 januari 2006 Dela Postat 5 januari 2006 välkommen 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 januari 2006 Dela Postat 5 januari 2006 Här bumpas det ja, men ändå... Hej hej Lars! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 5 januari 2006 Dela Postat 5 januari 2006 Ja men välkommen! Kul prylar du fått syssla med 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 6 januari 2006 Dela Postat 6 januari 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Kul att det finns folk på forumet som jobbar med det man älskar! VÄLKOMMEN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 välkommen 😉 Ehh....Vad är det som händer här? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Hej 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Välkommen! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Bümp, bümp... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Välkommen in! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.