Jump to content
Annons

[H]andikappomsorgen 2006

Gew

Recommended Posts

Nu tar vi det lilla lugna. Ska ni slå ihjäl varandra så behöver ni inte tala om det för alla oss vittnen, utan kan ta det via PM om det så måste göras. Håll tonen trevlig tack.

Dela på andra sajter

Annons

Jag anar en viss frustration hos mannen ifråga..? 😲 Vad är detta? Ungefär som i "...rippade program..." tråden 🙂 . Går det här forumet ut på att man ska kasta så mycket skit på varandra som möjligt eller..? Jag får svinga mig ut i natten och sätta mig i min Darkmobil och göra en utredning... 🙁 Det kan vara Jokern som är i farten igen! 😎🙂🙂

Dela på andra sajter

Jag bryr mig faktiskt inte längre vad ni tycker om och/eller svarar mig.

Jag har lyckats fixa "Ändra" själv så jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-än-att-trycka-ner-på-mig längre. Vill du som känner dig träffad komma och kontra mig 1on1 så är du så varmt välkommen. Jag har min AK redo för ditta ansikte; hewra! ,.-==== PANG PANG! xD

😎

Jag försöker, men jag förstår inte...

Jag har lyckats fixa "Ändra" själv så jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-än-att-trycka-ner-på-mig längre.

Då det var jag som hint:ade om att det går ändra så kan jag inte hjälpa att fundera om det är mig du snackar om?

Och vad gäller "en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-än-att-trycka-ner-på-mig" så

ser du saker som inte finns.. (om det nu var mig du snackade om?)

Hursomhelst, välkommen hit. Hoppas du kommer trivas och att dina

möten med människor här kommer flyta på smidigt.

Förlåt. Jag var antagligen mest bara allm förvirrad. Idag är allt bättre.

Jag har förstått mitt misstag och är redo att gå vidare i livet.

Inga andra frågor för mig att besvara?

Dela på andra sajter

Jag bryr mig faktiskt inte längre vad ni tycker om och/eller svarar mig.

Jag har lyckats fixa "Ändra" själv så jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-än-att-trycka-ner-på-mig längre. Vill du som känner dig träffad komma och kontra mig 1on1 så är du så varmt välkommen. Jag har min AK redo för ditta ansikte; hewra! ,.-==== PANG PANG! xD

😎

Jag försöker, men jag förstår inte...

Jag har lyckats fixa "Ändra" själv så jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-än-att-trycka-ner-på-mig längre.

Då det var jag som hint:ade om att det går ändra så kan jag inte hjälpa att fundera om det är mig du snackar om?

Och vad gäller "en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-än-att-trycka-ner-på-mig" så

ser du saker som inte finns.. (om det nu var mig du snackade om?)

Hursomhelst, välkommen hit. Hoppas du kommer trivas och att dina

möten med människor här kommer flyta på smidigt.

Förlåt. Jag var antagligen mest bara allm förvirrad. Idag är allt bättre.

Jag har förstått mitt misstag och är redo att gå vidare i livet.

Inga andra frågor för mig att besvara?

Ahh, förvirrade är vi alla emellanåt...

Men då blickar vi framåt nudå? 🙂

Dela på andra sajter

@Pico,

Ja, uppe för räkning och med mål i sikte antar jag. Nu är iaf helgen över så vi har kommit till ännu en (arbets/studie/allm. svenrutin-)vecka då sådana som jag bara kan ligga och fundera över livet / slacka i största allm till nästa gång helgen drar sig samman. Du förstår, helgerna har utvecklats från [som de såvitt jag förstått _ska_ vara] ngt avslappnade där jag finner frid och kanske kan slappa med en öl och kamrater, till något hemskt som väcker frustration, paranoia och som dessutom alltid tycks sluta med att jag vaknar med halvätna smörgåsar överallt omkring mig. Detta utan att ha en aning om var de kommer ifrån, när jag (halv)åt den sista, eller tiden från sist jag var fungerande till just då.

@Eternal,

Ja jag antar att vi rör oss ditåt. Detta såvida vi inte återgår till Mig som person och avslutar alla tramsiga påhopp.

Inte riktat till dig såklart utan ..erhm.. andra 😉

Redigerat av Gew
Dela på andra sajter

• 2 år senare...
Vad har det här med handikappomsorg att göra???

Din flickvän? eller du som tvingas umgås med en sån flickvän?

Jag önskar dig inte välkommen, men jag hoppas att jag får chansen att slå in pannbenet på dig.

Gash, att jag inte kollat replies på drygt två år. Rentav har jag missat ett hot om våldsdåd. Är det att ta med en nypa salt att denna Danny ½ Cortex skulle fixa att sätta en nit i pallet på mig, eller är det så att i själva verket Danny är en fiktiv karaktär, framavlad ur en tveksam introvert tonåring. Här på nätet kan vi bara undra, några tryggande svar finner vi sällan. Jag målar upp visuella bilder av Danny ½ Cortex as I write, och det kittlas i nästippen på mig. Låt mig ta din hand, skaka om den som min task, och sedan vinka av dig vid centralhallen. Peace out, broder! Förresten, våra rapartister ifrån Allians Handikappåmsårg har sparkat upp två fulla händer med nya verk sen vi sist språkades vid, så jag rekommenderar starkt att du surfar in och greppar dig själv i nyllet, as you download them audio tracks.

Glöm sedan inte att hålla huvudet kallt i förorten, priset på banan väntas stiga.

Behold,, teh emperor!

http://handikappomsorgen.se/

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.