Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag vill börja med att hÀlsa er allesammans hjÀrtligt vÀlkomna till mitt lilla krypin som jag dÄ skapade för bara nÄgra minuter sen. HÀr Àr det dÄ tÀnkt att jag ska försöka presentera mig sjÀlv. Vad finns det att berÀtta egentligen? Nae, jag Àr nog ingen sÀrskilt intressant person sÄ det skulle nog mest bli pannkaka av alltsammans om jag ens försökte. Eller vÀnta nu, fel av mig. Jag Àr vÀrldens kanske intressantaste mÀnniska, och dÀrför bör ni hinna se/höra/uppleva sÄ mycket som möjligt av mig innan ni passerat detta livet.

Jag Àr en levnadsglad(?) kille född en knapp mÄnad efter att Ed Gain passerade vidare. FrÄgan Àr om det var en ren slump eller om det kanske var nÄgot form av Omen? Tyck inte att jag Àr knÀpp i onödan men det Àr sÄnt dÀr med tecken som förbryllar mig allra mest hÀr i livet. Somliga vÀljer att kalla mig opportunist medan jag sjÀlv mest koncenterar min tid pÄ att hitta samband dÀr de allra minst platsar.

Nej, skĂ€mt och sido sĂ„ har jag hunnit se ormen komma i alla(!) dess skepnader. Är sĂ„ledes inte sĂ€rskilt orolig för nĂ„got alls förutom dĂ„ möjligtvis en HIV-infektion som skulle försvĂ„ra den vilda fortplantning som jag planerat att hinna med under livet. Flera kvinnor? NejdĂ„ jag fann min Ă€lskade för lĂ€nge sen. HĂ€r har ni henne.

whoa-zandra.jpg

Jag sjÀlv dÄ? Alltför lite fokus pÄ mig sjÀlv eller hur. Jag hÄller med, mÀnniskor brukar sÀga till mig att jag inte ska lÄta mitt ADD ta överhand och det Àr dÀrför jag nuförtiden brukar försöka fokusera allt mer pÄ mÀnniskor omkring mig. Jaja, hÀr har ni iaf mig sjÀlv i ett nafskast.

krÀkbild

Nu till den viktiga biten, musiken. I början av detta nya millenium satt jag pÄ lokala kommunhuset och blev tjatad pÄ av en ond socialsekreterare. Mamma tog de största smÀllarna sÄ jag kunde mest koncentera mig pÄ mina viktiga tankebanor. PÄ vÀgen ut snöade jag fast vid en skylt. "Handikappomsorgen". DÄ jag greppade micken första gÄngen redan förra Ärhundrandet kÀnde jag att det dÀr kunde bli en klick att sÀtta vispgrÀdde i. Sagt och gjort. Gruppen skapades och redan efter nÄgra veckor skapade vi stora rubriker. Det har vuxit och vuxit och idag kÀnns det [ibland] nÀstan som att det hÄller pÄ att rinna ut mellan fingrarna pÄ mig, men dÄ tar jag mig alltid samman och lovordar mig sjÀlv och mina tappra kamrater för att vi har byggt upp denna fantastiska musikmetropol. Jag tycker att jag har gjort mig förtjÀnt av en rejÀl klick feedback nu, eller Àr det nÄgon som har nÄgot att invÀnda?

Handikappomsorgen 2006

ÂŽ EST. 2001 & still numbero uno on the m.i.c ÂŽ

Edit: redigerade bilden för kÀnsliga tittare. Finns kvar som lÀnk.

Redigerat av Neko
Annons
Postat

Inte för att jag orkade lĂ€sa allt, men fett med cred över att du tar det hĂ€r med medlemspresentationer pĂ„ allvar 🙂

Postat

Öh... lite onödigt med nedre bilden, kanske... 🙂

VĂ€lkommen 🙂

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Postat
He must be a secret spy đŸ˜±

My god! 😆

Postat (redigerat)

VĂ€lkommen hit! 😆

Ska inte din flickvĂ€n regga sig oxĂ„? Vi behöver fler kvinnor pĂ„ forumet. 😛

Redigerat av djonas
Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Vad har det hÀr med handikappomsorg att göra???

Din flickvÀn? eller du som tvingas umgÄs med en sÄn flickvÀn?

Jag önskar dig inte vÀlkommen, men jag hoppas att jag fÄr chansen att slÄ in pannbenet pÄ dig.

Postat

Jag önskar dig inte vÀlkommen, men jag hoppas att jag fÄr chansen att slÄ in pannbenet pÄ dig.

😕

Postat

Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstĂ„r det hela rĂ€tt. Och Ă€ven om jag tycker bilden Ă€r en aning motbjudande sĂ„ Ă€r en önskan om att slĂ„ in pannbenet pĂ„ nĂ„gon inte bĂ€ttre. 😎😉

VÀlkommen sÀger jag...

Postat

Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstĂ„r det hela rĂ€tt. Och Ă€ven om jag tycker bilden Ă€r en aning motbjudande sĂ„ Ă€r en önskan om att slĂ„ in pannbenet pĂ„ nĂ„gon inte bĂ€ttre. 😠🙂

VÀlkommen sÀger jag...

SÄ, sÄ... dÄ tar vi det piano mina herrar. :rolleyes:

Postat

Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstĂ„r det hela rĂ€tt. Och Ă€ven om jag tycker bilden Ă€r en aning motbjudande sĂ„ Ă€r en önskan om att slĂ„ in pannbenet pĂ„ nĂ„gon inte bĂ€ttre. 😆🙂

VÀlkommen sÀger jag...

SÄ, sÄ... dÄ tar vi det piano mina herrar. :rolleyes:

Piano? 😛

Pyjamas? 😠

Postat

Jag tycker merparten av er hĂ€r verkar vara schyssta killar. Jag har redan fattat tycke för er och kommer vad det ser ut inte heller att lĂ€mna er (i fred?🙂) i första taget. Lite trist med bboardet att det inte gĂ„r att Edita sina threads i efterhand. Om ngn mod/adm — som har möjlighet — lĂ€ser detta (utan att tycka att min "glada presentationsbild" Ă€r alldeles för Ă€cklig o ist ta bort den) sĂ„ skulle det vara supernice om den kunde redirectas mot "http://gew.webblogg.se/images/pict0125_1132656566.jpg" som Ă€r lite mer skalmĂ€ssigt förfinad (i det mindre).

Jag lĂ€mnar nu talarstolen öppen för frĂ„gor. SesĂ„, nĂ„t mĂ„ste ni vĂ€l undra?! 😄

Jag sĂ€nder er min kĂ€rlek. Denna kĂ€rlek nĂ„r Ă€ven ut till dig som ville slĂ„ ut mitt pannben. Jag förstĂ„r inte vad som fĂ„tt dig att kĂ€nna en sĂ„n förskrĂ€cklig avsky för mig men du verkar iaf vara en riktig stekare sĂ„ jag beundrar dig pĂ„ avstĂ„nd đŸ˜±

Nu ska jag dricka upp mitt kvĂ€llskaffe och sedan gotta mig Ă„t min senaste lyricism. Den kommer att poppas pĂ„ sajten sĂ„ snart alla medlemmar har sina strĂ„n dragna. Ingen har vĂ€l backat för lite spö i backen förrut va? đŸ˜±

Postat
Lite trist med bboardet att det inte gÄr att Edita sina threads i efterhand.

Nu gĂ„r ju faktiskt det... leta efter knappen "Ändra" i din ursprungliga post.

Postat

HÀr kommer du och krÀks. VÀlkommen!

I övrigt sĂ€ger jag som djonas 😉

Postat

Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstĂ„r det hela rĂ€tt. Och Ă€ven om jag tycker bilden Ă€r en aning motbjudande sĂ„ Ă€r en önskan om att slĂ„ in pannbenet pĂ„ nĂ„gon inte bĂ€ttre. 🙂😳

VÀlkommen sÀger jag...

SĂ„, sĂ„... dĂ„ tar vi det piano mina herrar. 😆

Piano? 😳

Pyjamas? 🙂

Ja, piano. 🙂

Postat

Du mÄste hjÀlpa mig mannen.

Jag vill sĂ„ gĂ€rna men har sĂ„ himla stora problem 😆

Postat (redigerat)

Du mÄste hjÀlpa mig mannen.

Jag vill sÄ gÀrna men har sÄ himla stora problem :rolleyes:

Sure thing, vad Ă€r problemet? Hittar du knappen "Ändra" ? 😠

Om inte; titta pÄ din ursprungliga post. Hittar du raden med datumet? Följ raden

Ă€nda ut till höger. Klicka "Ändra" (eller om det stĂ„r "Edit" med nĂ„gon annat forum-skin kanske).

Ja, du lyckades medans jag postade mitt svar antar jag.. 😆

Redigerat av Pico
Postat

Jag bryr mig faktiskt inte lÀngre vad ni tycker om och/eller svarar mig.

Jag har lyckats fixa "Ändra" sjĂ€lv sĂ„ jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-Ă€n-att-trycka-ner-pĂ„-mig lĂ€ngre. Vill du som kĂ€nner dig trĂ€ffad komma och kontra mig 1on1 sĂ„ Ă€r du sĂ„ varmt vĂ€lkommen. Jag har min AK redo för ditta ansikte; hewra! ,.-==== PANG PANG! xD

Postat (redigerat)
Jag bryr mig faktiskt inte lÀngre vad ni tycker om och/eller svarar mig.

Jag har lyckats fixa "Ändra" sjĂ€lv sĂ„ jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-Ă€n-att-trycka-ner-pĂ„-mig lĂ€ngre. Vill du som kĂ€nner dig trĂ€ffad komma och kontra mig 1on1 sĂ„ Ă€r du sĂ„ varmt vĂ€lkommen. Jag har min AK redo för ditta ansikte; hewra! ,.-==== PANG PANG! xD

😆

Jag försöker, men jag förstÄr inte...

Jag har lyckats fixa "Ändra" sjĂ€lv sĂ„ jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-Ă€n-att-trycka-ner-pĂ„-mig lĂ€ngre.

DÄ det var jag som hint:ade om att det gÄr Àndra sÄ kan jag inte hjÀlpa att fundera om det Àr mig du snackar om?

Och vad gÀller "en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-Àn-att-trycka-ner-pÄ-mig" sÄ

ser du saker som inte finns.. (om det nu var mig du snackade om?)

Hursomhelst, vÀlkommen hit. Hoppas du kommer trivas och att dina

möten med mÀnniskor hÀr kommer flyta pÄ smidigt.

Redigerat av Pico

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.