Thimmie Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 (redigerat) Vi söker en erfaren, kreativ och engagerad gitarrist till Pop/Rock-band med svenska texter. Färdigt låtmaterial, inspelning av EP samt spelningar är bokade. Du skall kunna repa i Linköping regelbundet. Vi ser helst att du är 20+. För mer information kontakta info@diecco.se eller släng ett PM till mig, du kan även kolla in www.diecco.se Tveka inte, är du sugen, hör av dig! 🙂 EDIT: Bor du nära Vimmerby så funkar det också. Jag kör mellan Vimmerby och Linköping varje gång. Redigerat 25 januari 2006 av Thimmie
Thimmie Postat 25 januari 2006 Trådstartare Postat 25 januari 2006 😆min cykel är pay så jag kan inte repa 🙂 Hehe... va? Bor du i Limpan eller? 😛
Thimmie Postat 25 januari 2006 Trådstartare Postat 25 januari 2006 Limpa ? 🙂 nä, stockholm, lång väg att trampa 😆 Jepp, det är en bit.
Vallhagen Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Fan Thimmie! Måste man ha gemensam dansbandsuniform om man tar jobbet? 🙂
Thimmie Postat 25 januari 2006 Trådstartare Postat 25 januari 2006 Fan Thimmie! Måste man ha gemensam dansbandsuniform om man tar jobbet? 🙂 Hahaha! Vi är sponsrade av ett klädesmärke. Bilden under "bandet" antar jag att du tänker på. Den är det lite dansband över. 😆
tordA Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 prova på Jamma.se här blir det bara "det vanliga flamset" 🙂
Vallhagen Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Bilden under "bandet" antar jag att du tänker på. Den är det lite dansband över. 😆 Jo exakt... ja, lite... www.ecco.se? 🙂
Thimmie Postat 25 januari 2006 Trådstartare Postat 25 januari 2006 prova på Jamma.se här blir det bara "det vanliga flamset" 🙂 Trummisen har slängt ut på jamma. Jag provar flamset här. Någon som är seriös kanske? 😆
Neosus Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 prova på Jamma.se här blir det bara "det vanliga flamset" 😄 Precis... Jag har gärnat lirat med er om jag har bott där i närheten. Jag är väldigt aktiv nu med gitarren trots att jag är pianist 😆 men det gör ju inget för jag har inget piano. 🙂 Kan man bo där finns det jobb är det billigt på systemet? ..är frågor som jag ställer mig om jag ska flytta. 😄 Så svaret är tyvärr. 😄😛
Thimmie Postat 25 januari 2006 Trådstartare Postat 25 januari 2006 prova på Jamma.se här blir det bara "det vanliga flamset" 😄 Precis... Jag har gärnat lirat med er om jag har bott där i närheten. Jag är väldigt aktiv nu med gitarren trots att jag är pianist 😆 men det gör ju inget för jag har inget piano. 🙂 Kan man bo där finns det jobb är det billigt på systemet? ..är frågor som jag ställer mig om jag ska flytta. 😄 Så svaret är tyvärr. 😄😛 Vart bor du?
Neosus Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 prova på Jamma.se här blir det bara "det vanliga flamset" 😄 Precis... Jag har gärnat lirat med er om jag har bott där i närheten. Jag är väldigt aktiv nu med gitarren trots att jag är pianist 😆 men det gör ju inget för jag har inget piano. 🙂 Kan man bo där finns det jobb är det billigt på systemet? ..är frågor som jag ställer mig om jag ska flytta. 😄 Så svaret är tyvärr. 😄😛 Vart bor du? I Västerbotten....
Thimmie Postat 25 januari 2006 Trådstartare Postat 25 januari 2006 prova på Jamma.se här blir det bara "det vanliga flamset" 😄 Precis... Jag har gärnat lirat med er om jag har bott där i närheten. Jag är väldigt aktiv nu med gitarren trots att jag är pianist 😆 men det gör ju inget för jag har inget piano. 🙂 Kan man bo där finns det jobb är det billigt på systemet? ..är frågor som jag ställer mig om jag ska flytta. 😄 Så svaret är tyvärr. 😄😛 Vart bor du? I Västerbotten.... Hehe... ok, det är en bit. 😄
Drik Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Äh skit i gitarr, ha en kille som lirar trance synth istället 😄🙂
Thimmie Postat 27 januari 2006 Trådstartare Postat 27 januari 2006 Äh skit i gitarr, ha en kille som lirar trance synth istället 😳😆 Njae va? 🙂
ViktorDenStore Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Jag hade lätt hoppat på om jag: 1. Kunde spela gitarr 2. Var äldre 3. Hade mindre att göra 4. Hade körkort Lycka till med sökandet... 😳 .Viktor
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Kan man bo där finns det jobb är det billigt på systemet? Japp, det statliga systemet har lägre priser i just vimmerby och Hultsfred, fråga mig inte varför.. 😳 Thimmie: Finns det inte ett tjogtal gitarrkillar på rockcity att skörda? Eller sätt upp en lapp hos Bert. hihi 😆
Hellpig Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 (Minst) 247 kilometer för mycket, annars hade jag gärna provspelat med er... 😳
Thimmie Postat 27 januari 2006 Trådstartare Postat 27 januari 2006 Jag hade lätt hoppat på om jag: 1. Kunde spela gitarr 2. Var äldre 3. Hade mindre att göra 4. Hade körkort Lycka till med sökandet... 😮 .Viktor Hehe... ja, det vara fyra goda skäl till att inte bli Dieccos nya gitarrist. 😳
Thimmie Postat 27 januari 2006 Trådstartare Postat 27 januari 2006 Thimmie: Finns det inte ett tjogtal gitarrkillar på rockcity att skörda? Eller sätt upp en lapp hos Bert. hihi 😮 Absolut, här finns ett gäng duktiga gitarrister. MEN de är studenter och kommer att antingen att: 1) Flytta till Kalmar och läsa sista delen av utbildningen där. 2) Åka på arbetspraktik i 17 veckor. 3) Ta examen till sommaren och flytta. Jag har redan haft två band med studenter som pluggar här på rockcity, det är så trist när de flyttar. 😳
Thimmie Postat 27 januari 2006 Trådstartare Postat 27 januari 2006 (Minst) 247 kilometer för mycket, annars hade jag gärna provspelat med er... 😳 Otur. 😮
AXL THE ROCKER Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 prova på Jamma.se här blir det bara "det vanliga flamset" 😳 Trummisen har slängt ut på jamma. Jag provar flamset här. Någon som är seriös kanske? 😮 Jag har sysslat med bandannonser väldigt mycket, och jag kan säga som så att det finnns ingen sida som är så bra som vendolin.se!! Testa där istället!!! 😄
Thimmie Postat 27 januari 2006 Trådstartare Postat 27 januari 2006 prova på Jamma.se här blir det bara "det vanliga flamset" 😳 Trummisen har slängt ut på jamma. Jag provar flamset här. Någon som är seriös kanske? 😮 Jag har sysslat med bandannonser väldigt mycket, och jag kan säga som så att det finnns ingen sida som är så bra som vendolin.se!! Testa där istället!!! 😄 Really? Tack för tipset, ska kolla läget. 🙂
AXL THE ROCKER Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Really? Tack för tipset, ska kolla läget. 😆 Japp!!... 😳
Nikolaus Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 (redigerat) --- Redigerat 4 februari 2006 av Nikolaus
ViktorDenStore Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Förmodligen väldigt bra. Jag har inte sett Thimmie på flera dagar. Han sitter nog i replokalen hela dagarna och lirar med den nya gitarristen 😄
Joel B Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Ett tips vore kanske att leta reda på en gitarrist som går lunnevads folkhögskola? De är väl mellan 19-22 år kanske, och jag vet av egen erfarenhet att det finns många sjujäkla bra gitarrister där. Lycka till!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.