ozz Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Tjena Jag heter Oskar och spelar gitarr i och proddar mitt metalband Hellbelly. Håller just nu på med vår första fullängdare (15 tracks). Skitkul att ratta tunga baskaggar och nedstämda Gibson-riff i Cubase. Gå gärna in och kolla på våran hemsida www.hellbelly.com och skriv ngt vackert i gästboken. Ladda EJ ner MP3:orna då det endast är replokals-inspelningar och direkt inget godis för alla audiofiler som håller till här :-) Byter i framtiden gärna tips och erfarenheter gällande gitarrljud, trummickning mm mm Chip så länge och STAY METAL! My Webpage
djonas Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 (redigerat) Välkommen Oskar! 😛 Kul med fler folk från Lund. 😕 Mvh / djonas Redigerat 25 januari 2006 av djonas
tordA Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 HiYa Var är Paris? 😕 Frankrike 😛 ...och vad blir det om man vänder på sirap?... det rinner ut 😆 [/off-to-pic]
Dark Of Light Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 HiYa Var är Paris? 🙂 Frankrike 😆 ...och vad blir det om man vänder på sirap?... det rinner ut 😛 [/off-to-pic] 😄😄😄 Den Pari.. Jag menar hm, sirapen är det många som vill kladda på 😄
fudgesson Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Kul band namn. Har själv ett band/projekt med några vänner som heter Hellbetty. Fast det är nån slags ...hmm...elektronisk country skulle man nog kunna kalla det
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Chip så länge och STAY METAL! Stay Gold istället. Jag fattar inte att det fortfarande kan vara så hett med folk som spelar så vansinnigt dåligt...
Dark Of Light Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 (redigerat) Chip så länge och STAY METAL! Stay Gold istället. Jag fattar inte att det fortfarande kan vara så hett med folk som spelar så vansinnigt dåligt... 😆😆 Gold is a metal... Det är frisyrerna... Allt detta hår... Och UTAN gelé.. It´s soul for the brain. 😆 Redigerat 26 januari 2006 av Dark Of Light
ozz Postat 27 januari 2006 Trådstartare Postat 27 januari 2006 Tack för alla varms välkomnanden. Kul!! Man skulle ju kunna göra en "theme"-låt som heter Hellbetty, ganska ball 😳 Kan ju också funka som ett alias till Paris kanske Chip och plz do not stay gold.........stay metal!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.