trancer Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 LÅTNAMN: Vet ej än ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Perrra LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: 2006 STATUS: SKISS LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Lägger ut en instrumental version än så länge. Och gitarr soundet som kommer vid 30 sek har jag satt folk att ordna åt mig, med riktiga guror 😲 /Perrra
hegobald Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Ja men visst! Kul med dragspelet igen.. Jobba på vet ja.. Låttitel.. "Så var det fredag igen".. Känslan av att släpa hem en miltärgrön systempåse med ett par vinare och nåra bira.. Lite oskalade räkor.. citroner, fishsticks, och fortfarande inte veta vad ens älskade har för planer... 😲
trancer Postat 24 januari 2006 Trådstartare Postat 24 januari 2006 (redigerat) Ja men visst! Kul med dragspelet igen.. Jobba på vet ja..Låttitel.. "Så var det fredag igen".. Känslan av att släpa hem en miltärgrön systempåse med ett par vinare och nåra bira.. Lite oskalade räkor.. citroner, fishsticks, och fortfarande inte veta vad ens älskade har för planer... 😲 hahaha.. Ja visst låter den "GLAD" på nåt sätt låtfan? 😉 Sa även svågern som verkligen avgudar mina dansbandslåtar.. tjötar som fan "gjort nån mer eller osv" =) BAra för detta ska jag ut på mogendans på Lördag!!! (om det nu kallas så längre? mer unga folk än äldre) Det är arvingarna.. synd att det inte va lasse stefanz eller nåt 😮 /Perrra Redigerat 24 januari 2006 av trancer
DjRymd Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 (redigerat) Jag väntar på den färdig versionen, känns mer spännande så.. För övrigt hoppas jag arvingarna dör i en bussolycka.. 😄 (ett riktigt uselt dansband, tycker du ska gå på zlips istället..) Redigerat 25 januari 2006 av DjRymd
trancer Postat 25 januari 2006 Trådstartare Postat 25 januari 2006 Jag väntar på den färdig versionen, känns mer spännande så.. För övrigt hoppas jag arvingarna dör i en bussolycka.. 😄 (ett riktigt uselt dansband, tycker du ska gå på zlips istället..) LOL Jag är nästan beredd att hålla med dig, dom lever väl bara på sina föräldrars framgång (Flamingokvintetten) Men jag kallar dom knappt dansband längre, dom försöker väl göra nån snags pop/schlager/dansbands musik nu för tiden? /Perrra
DjRymd Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 (redigerat) Partyband..? Det brukar låta ganska bra om dansband, men inte om arvingarna. Redigerat 25 januari 2006 av DjRymd
trancer Postat 25 januari 2006 Trådstartare Postat 25 januari 2006 Partyband..? Det brukar låta ganska bra om dansband, men inte om arvingarna. vem nämnde partyband? 😄 ha
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.