Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tänker köpa studio monitorer till min enkla hemma studio, men vad ska jag ha? Aktiva eller passiva? Förstår inte skildanden riktigt? Just nu använder jag en bergssprängare som monitor...

Annons
Postat (redigerat)

I dom aktiva sitter redan en optimerad förstärkare som driver monitorerna.

Till som passiva måste du köpa en förstärkare som passar...

köp ett par aktiva Behringer från Thomann...

http://www.thomann.de/thoiw5_behringer_b20...r_prodinfo.html

Mkt prisvärda... 😎

Mvh

Sonefors

Redigerat av Sonefors
Postat

Thomann som butik är väl ok men det jobbiga är att det måste skickas med posten många och långa vägar.

Jag köpte ett par Truth B2031A från thomann i höstas. Det första paret som kom var helt söndermosade under frakten. Thomann fixade kostnadsfri retur med Schenker och skickade ett nytt par till mig.

När det paret kom så visade det sig att de var returnerade från en kund för att de var trasiga. Alla registrationskort var ifyllda och luktade cigarettrök, även själva monitorerna luktade rök.

Jag har fortfarande kvar dessa eftersom jag inte har hittat något fel på dom och orkar inte krångla mer. Dom har erbjudit sig att reparera dom kostnadsfritt plus att jag ska få 40 euro i rabatt men inget har hänt sen typ oktober.

Men jag kanske bara hade otur.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.