insolitus Postat 8 juni 2004 Dela Postat 8 juni 2004 Jo det stämmer ju... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Neko! Kan du inte slänga in en comment i instruktionen om att man gärna får kommentera sin röst oxå, kul att se hur folk resonerar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 10 juni 2004 Lite sent nu kanske, vi tar det till nästa tävling. Likabra det eller? (Tycker egentligen inte det är ett krav, även om det är kul med en motivering) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 13 juni 2004 Dela Postat 13 juni 2004 13:e idag.. När börjar finalen neko? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2004 När som helst 😉 Innan jag lägger mig ikväll (framåt elvatiden) ska jag se till att finalen är i gång. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 13 juni 2004 Dela Postat 13 juni 2004 När som helst 😉 Innan jag lägger mig ikväll (framåt elvatiden) ska jag se till att finalen är i gång. 😉 Kul! Hur länge håller finalen på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2004 Värst vad många frågar... till den 18:e står överallt tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 13 juni 2004 Dela Postat 13 juni 2004 attans, antar att man e sent ute för ett bidrag ? =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 13 juni 2004 Dela Postat 13 juni 2004 Värst vad många frågar... till den 18:e står överallt tycker jag. Det gör det säkert, jag är bara lat 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 13 juni 2004 Dela Postat 13 juni 2004 attans, antar att man e sent ute för ett bidrag ? =) hehe, jepp det är för sent.. semifinalen är strax avslutad och finalen tar sin början. 🙂 Men vad jag förstår så är väl nästa deltävling redan planerad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2004 attans, antar att man e sent ute för ett bidrag ? =) LoL, ja. en vecka eller så. Men det kommer fler festivaler som du kan delta i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.