trancer Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 (redigerat) Tjaba! Jag håller som säkert en del vet på att producerar dansbandsmusik.. nu har jag fått i ordning i stort sett på en låt, men kan omöjligt hitta nån röst melodi till den, så jag har bestämt mig för att göra en helt instrumental låt. Och till det behöver jag nu illa kvickt nån som har prylar att recorda en gitarr snutt åt mig, helst då brusfritt och i *.wav . Aukustisk eller elgitarr, det är väl upp till dig! Jag har gjort en lite snutt på hur den ungefär ska låta. vore intressant att se lite olika bidrag faktiskt 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Det är bara trummor och bas jag lagt här för att ni ska feel the takt lixom 😉 (FÅ DEN NU ATT LÅTA RIKTIGT SJUKT DANSBANDIG) PS. i många dansbandslåtar förekommer det en väldigt mjukt gitarrljud som nästan har lite darr i tonen .. förstår ni ?😄 Jag är så jävla dålig på gitarr, annars skulle jag gjort det själv! /Perrra Redigerat 23 januari 2006 av trancer
sixties Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 skön låt, är ingen vidare gitarist själv men jag kan väl göra ett försök. kanske hinner i kväll. 😕
trancer Postat 23 januari 2006 Trådstartare Postat 23 januari 2006 skön låt, är ingen vidare gitarist själv men jag kan väl göra ett försök. kanske hinner i kväll. 😱 nice .. posta här sen 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.