illern Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 x ARTIST/GRUPP: Eating Pebble x GENRE: Rock x KOMPOSITÖR: Benjamin Gustafsson, Fredrik Reinius, Mattias Söderström & Henrik Bejmar x INSPELNINGSÅR: 2006 x FORMAT: mp3 VBR x STATUS: Färdig demo (omastrad). x STORLEK: 4,91 MB x LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag x PRODUCENT: Stefan Söderström x LÅTLÄNGD: 3:37 x LÅTNAMN: Black hearted drifters club x STORLEK: 6,84 MB x LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag x PRODUCENT: Stefan Söderström x LÅTLÄNGD: 4:54 x LÅTNAMN: Alice x STORLEK: 3,93 MB x LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag x PRODUCENT: Stefan Söderström x LÅTLÄNGD: 2:43 x LÅTNAMN: A day in june x STORLEK: 5,62 MB x LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag x PRODUCENT: Stefan Söderström x LÅTLÄNGD: 4:08 x LÅTNAMN: Marion hall x STORLEK: 3,63 MB x LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag x PRODUCENT: Stefan Söderström x LÅTLÄNGD: 2:39 x LÅTNAMN: Leave Jag spelar bas i rockbandet Eating Pebble som precis blivit klar med sin fjärde demo. Allting är på plats och mixat men hittils har jag inte fått till någon bra mastring. Allt är inspelat i en studio på Huset i Huddinge tillsammans med ljudteknikern Stefan Söderström (tidigare gitarrist i bandet Tuk Tuk Rally 😉). Eftersom att det är så många låtar så skapar jag inte en för varje låt (snällt va?) utan ni får helt enkelt adressera vilken låt det gäller i inlägget. Om det är någon som känner sig mogen att göra ett försök till en mastring på någon (eller flera) av låtarna så kan ni maila till mig på freddan@eatingpebble.com eller skriva här i tråden så får ni låtarna i okomprimerat format. Nu lämnar jag över ordet till er
Martin Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Skicka mig den första så får jag prova, chilone"SNABEL-A"gmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.