ReFlux (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 LÅTNAMN:My first tripp ARTIST/GRUPP: ReFlux GENRE: Psy-trance LÅTLÄNGD: 2:52 KOMPOSITÖR: - PRODUCENT: ReFlux EV. MEDVERKANDE: - INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: MP3 STORLEK: 2,42 MB STATUS: Denna är inte färdig..kommer inte bli heller.. Denna låten gjorde jag med Reason 2.5, väldigt längesen! (nu har jag 3.0) jag kommer inte kunna göra färdigt denna låten för jag har formaterat om hela datorn! la upp denna för att ni skulle veta på ett ungefär vad jag gör för musik OBS!! VOLYMEN ÄR VÄLDIGT LÅG! 😳 ReFlux___My_first_tripp.mp3
ThomasJ Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Volymen väldigt låg? nämen nej den är obefintlig! vargör läggaut lite brus? Visst brus är fint i viss mån men någon måtta får det ju vara!
ReFlux (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Volymen väldigt låg? nämen nej den är obefintlig! vargör läggaut lite brus? Visst brus är fint i viss mån men någon måtta får det ju vara! Brus? har du 8 bitars ljudkort eller? 😏
Wick (oregistrerad) Postat 3 juni 2006 Postat 3 juni 2006 Det låter vääääldigt avlägset i mina öron i alla fall..Basen låter endast som ett stort muller..och man hör knappt kicken..Har själv jobbat i reason, så jag vet ju hur taskig ljudmotorn är där. Och mer fantasi! /Wick
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.